کد خبر : 38598
تاریخ انتشار : جمعه 14 آگوست 2015 - 23:19
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ویسی: تیم‌های لیگ برتری باید شرایط بد آب‌وهوایی اهواز را تجربه کنند بسته هستند

ویسی: تیم‌های لیگ برتری باید شرایط بد آب‌وهوایی اهواز را تجربه کنند

ویسی: تیم‌های لیگ برتری باید شرایط بد آب‌وهوایی اهواز را تجربه کنند

سرمربی استقلال خوزستان از اینکه تیمش از فولاد خوزستان انتقام شکست‌های اخیرش را گرفته است، ابراز خرسندی کرد. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان با بیان اینکه امروز در زمین فوق العاده ظاهر شدیم، گفت: امروز محکوم به برد بودیم و باید





سرمربی استقلال خوزستان از اینکه تیمش از فولاد خوزستان انتقام شکست‌های اخیرش را گرفته است، ابراز خرسندی کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان با بیان اینکه امروز در زمین فوق العاده ظاهر شدیم، گفت: امروز محکوم به برد بودیم و باید انتقام چهار شکست قبلی خود برابر فولاد را می‌گرفتیم.

وی افزود: از سیف‌الهی خواسته بودم که بین بازیکنان توپ پخش کند که به لطف خدا از عهده این کار بر آمد و با حرکات خود مدافعان فولاد را اذیت کرد. امروز جان‌فزا و بیت‌سعید هم عالی بودند و توانستند دو گل ما را به ثمر برسانند.

سرمربی استقلال خوزستان درباره وضعیت آب‌وهوایی خوزستان و برگزاری مسابقات در ساعت ۲۱ گفت: همان‌طور که ما در هوای سرد دیگر استان‌ها سختی‌هایی متحمل می‌شویم، همه تیم‌های لیگ برتری باید در ساعت ۱۹ در خوزستان به میدان بیایند تا ما بتوانیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم.

وی با عذرخواهی از خبرنگاران به دلیل عدم حضور در نشست خبری قبل از بازی عنوان کرد: من نوبت دکتر داشتم و نتوانستم به نشست خبری بیایم، اما از اینکه خبرنگاران نشست دستیارم را ترک کردند، ناراحت شدم.

ویسی خاطر نشان کرد: همان‌طور که در برخی از نشست‌های خبری فقط دو خبرنگار حاضر می‌شوند و من تا آخر پاسخگوی آنها هستم امیدوارم این مشکلات در بازی‌های آینده به وجود نیاید و بتوانیم همکاری خوبی را بین خودمان داشته باشیم.

وی افزود: قلم خبرنگاران خوزستانی باید برای انتقاد و حمایت از مربیان باشد تا بتوانیم در آینده نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.