کد خبر : 3859
تاریخ انتشار : شنبه 31 ژانویه 2015 - 20:01
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اقدام نابجای ظریف به صفحه نخست khamenei.ir آمد بسته هستند

اقدام نابجای ظریف به صفحه نخست khamenei.ir آمد

اقدام نابجای ظریف به صفحه نخست khamenei.ir آمد

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، دو اقدام نابجای اخیر محمدجواد ظریف در پیاده روی با جان کری (نماینده شیطان بزرگ) و سفر به پاریس همزمان با توهین گستاخانه یک نشریه تحت حمایت دولت فرانسه به پیامبر اعظم(ص)، علاوه بر اعتراض مردم، علما و مراجع، نخبگان و مسئولان مختلف کشور،





به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، دو اقدام نابجای اخیر محمدجواد ظریف در پیاده روی با جان کری (نماینده شیطان بزرگ) و سفر به پاریس همزمان با توهین گستاخانه یک نشریه تحت حمایت دولت فرانسه به پیامبر اعظم(ص)، علاوه بر اعتراض مردم، علما و مراجع، نخبگان و مسئولان مختلف کشور، به صفحه نخست پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای نیز کشیده شد.

به گزارش خیبرآنلاین، وزیر خارجه دولت یازدهم که طی ۲۰ ماه گذشته، بخش اصلی زمان و انرژی دستگاه دیپلماسی را به مساله مذاکرات پرضرر و بی خاصیت هسته ای متمرکز کرده، در مقاطع مختلف این مذاکرات نیز اقدامات نابجای مختلفی را مرتکب شده است.

اولین اقدام نابجای وی به سفر شیخ حسن روحانی و تیم همراه به نیویورک در شهریور ۹۲ بازمی گردد که در آن سفر، دیدار غیرمتعارف و طولانی مدت ظریف با جان کری و نیز، تماس تلفنی رییس دولت یازدهم با اوباما، رییس جمهور آمریکا، با تعبیر “اقدامات نابجا” از سوی امام خامنه ای مواجه گشت.

پس آن نیز تاکنون، برخی رفتارهای ظریف در حین مذاکرات اعم از خنده های خارج از حد معمول وی هنگام مواجهه با مسئولان غربی، حضور با ویلچر در مذاکرات، خوشبینی افراطی برای رسیدن به نتیجه، عدم استفاده از فضای مذاکرات جهت ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، عقب نشینی های متناوب در مسایل مختلف که اوج آن در انعقاد توافق ضعیف ژنو مشهود بود و… موجب بروز انتقاد گسترده طیف های مختلف مردم و دلسوزان به منافع ملی شده بود.

اما پیاده روی عجیب و ۱۵ دقیقه ای با جان کری و گشت و گذار در خیابان های ژنو که تا این لحظه نیز توجیه قابل فهمی از سوی تیم مذاکره کننده برای آن مطرح نشده و نیز، حضور تاسف برانگیز ظریف در پاریس و دیدار با وزیر خارجه فرانسه که ساعاتی قبل از آن، به کمپین توهین آمیز “من شارلی هستم” پیوسته بود، نقاط اوج اقدامات نابجای مسئول دستگاه دیپلماسی دولت مدعی اعتدال محسوب می شوند.

در این میان، بعضا کسانی هستند که در نهایت تاسف، همیشه تلاش می کنند از جایگاه ولایت فقیه برای خود به عنوان سنگر و سپر استفاده کرده و تا زمانی که معظم له و تشکیلاتی که مستقیما با ایشان ارتباط دارند، اعلام موضع صریحی نکنند، مواضعی دوپهلو اتخاذ می کنند اما به محض اینکه از جانب امام خامنه ای و یا تشکیلات ایشان، اعلام موضعی آشکار و همه فهم صورت گرفت، آنان نیز ابن‌الوقت‌وار، به سرعت و قاطعیت(!) وارد میدان شده و به اعلام موضع می پردازند.

جهت اطلاع این دسته از افراد دیرفهم (سهوی یا تعمدی)، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای به آدرس http://farsi.khamenei.ir/audio-content?id=28815 چند روزی است که صفحه نخست خود را با تیتر “نقطه های خیالی” و تصویر پس زمینه “پیاده روی ظریف و جان کری” اختصاص داده است. در متن این خبر نیز، کلیپ صوتی “نقطه‌های خیالی” با استفاده از بیانات ولی امر مسلمین در دیدار مردم قم که فرمودند “من با مذاکره کردن مخالف نیستم؛ مذاکره کنند؛ تا هر وقت می خواهند مذاکره کنند! من معتقدم باید دل را به نقطه‌هاى امیدبخش حقیقى سپرد، نه به نقطه‌هاى خیالى نه به نقطه‌هاى خیالى، آنچه لازم است این است” منتشر شده است.
 

اقدام نابجای ظریف به صفحه نخست khamenei.ir آمد

با این حساب، دیگر حجت بر همگان تمام شده است؛ پیاده روی با شیطان و نماینده آن، اقدامی قطعا نابجاست و کسی که طی ۱/۵ سال، حداقل ۳ اقدام نابجای محرز و رسمی داشته است، باید در قبال هزینه های پرداخت شده از اعتبار انقلاب اسلامی برای جایگاه رسمی که در آن حضور دارد، توضیحات قانع کننده ای ارایه کند.

اینک وظیفه نمایندگان مجلس جهت توضیح خواستن از محمدجواد ظریف برای رفتارهای سوال برانگیزش سنگین شده است؛ دولت محترم، به ویژه رییس آن، نیز باید برای این قبیل اقدامات از وزیر خود توضیح بخواهد و ملت بزرگ و با بصیرت ایران هم مانند همیشه در صحنه باشد و در مقاطع مختلفی که فرصت حضور ملی پیدا می کنند (مثل راهپیمایی ها و…) می توانند از فرصت استفاده کرده و صدای مطالبات خود را به گوش مسئولان برسانند.

 

انتهای پیام/ف

source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.