کد خبر : 38589
تاریخ انتشار : جمعه 14 آگوست 2015 - 23:09
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رجب‌زاده: فردی که لیرز می‌انداخت بهتر است تک‌تیرانداز شود بسته هستند

رجب‌زاده: فردی که لیرز می‌انداخت بهتر است تک‌تیرانداز شود

رجب‌زاده: فردی که لیرز می‌انداخت بهتر است تک‌تیرانداز شود

مهاجم تیم ذوب‌آهن گفت: اگر عملکرد خوب دروازه‌بان‌های دو تیم نبود بازی بسیار پرگل می‌شد. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، مهدی رجب‌زاده پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: انصافا استقلالی‌ها در نیمه اول بهتر از ما بودند و چند موقعیت خوب گلزنی داشتند اما در نیمه دوم ما سوار





مهاجم تیم ذوب‌آهن گفت: اگر عملکرد خوب دروازه‌بان‌های دو تیم نبود بازی بسیار پرگل می‌شد.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، مهدی رجب‌زاده پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: انصافا استقلالی‌ها در نیمه اول بهتر از ما بودند و چند موقعیت خوب گلزنی داشتند اما در نیمه دوم ما سوار بازی بودیم و موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم.

وی ادامه داد:‌ اگر دروازه‌بانان دو تیم امروز چنین عملکرد خوبی از خود به نمایش نمی‌گذاشتند شاید نتیجه خیلی با نتیجه کنونی متفاوت بود و قطعا بازی بسیار پرگلی می‌شد. دروازه‌بان‌های دو تیم عملکرد خیلی خوبی امروز داشتند و سنگربان و خط دفاعی ما امروز موفق ظاهر شدند. 

مهاجم ذوب‌آهن گفت: بازیکنان تیم ما خیلی جوان هستند و در نیمه اول تحت فشار روانی زیادی قرار داشتند اما وقتی در نیمه دوم جو ورزشگاه برایشان عادی شد به آن حالت همیشگی خود بازگشتند.

رجب‌زاده در خصوص لیزری که از روی سکوها به صورت بازیکنان انداخته می‌شد گفت: تماشاگرنماهایی وجود دارند که چنین کارهایی را انجام می‌دهند. آن فردی که لیزر می‌انداخت بسیار دقیق بود و به نظرم بهتر است تک‌تیرانداز شود و دیگر به استادیوم نیاید. امیدوارم نیروی انتظامی این افراد را زودتر شناسایی کند و اجازه ورود آنها به ورزشگاه را ندهد. 

وی در خصوص بحث بازیکنان هپاتیتی تصریح کرد: در ابتدای فصل از ما تست پزشکی گرفتند و آنها را بررسی کردند. نمی‌دانم این موضوع چیست ولی باید به هر حال مراقب باشیم. 

مهاجم ذوب‌آهن در خصوص دیدار هفته آینده این تیم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس تیم قابل احترامی است و همیشه بازی مقابل آنها سخت است. هر چند این تیم در سه هفته نخست نتایج خوبی کسب نکرده اما پرسپولیس نام بزرگی است و بازی برابر آنها کار دشواری خواهد بود. با این حال ذوب آهن اکثر مواقع در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس بازی خوبی به نمایش گذاشته است. 

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.