کد خبر : 38586
تاریخ انتشار : جمعه 14 آگوست 2015 - 23:09
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هلاکت ده‌ها تروریست مرتبط با رژیم صهیونیستی در قنیطره و درعا بسته هستند

هلاکت ده‌ها تروریست مرتبط با رژیم صهیونیستی در قنیطره و درعا

هلاکت ده‌ها تروریست مرتبط با رژیم صهیونیستی در قنیطره و درعا

 منابع سوری از حمله نیروهای ارتش به مهمترین کانون‌های تروریست‌های مرتبط با تل آویو در حومه قنیطره و تلفات سنگین‌ گروه‌های تروریستی در حومه درعا و حومه دمشق خبر دادند. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) از موفقیت نیروهای ارتش در هدف قرار دادن مهمترین کانون‌های جبهه النصره در حومه قنیطره





 منابع سوری از حمله نیروهای ارتش به مهمترین کانون‌های تروریست‌های مرتبط با تل آویو در حومه قنیطره و تلفات سنگین‌ گروه‌های تروریستی در حومه درعا و حومه دمشق خبر دادند.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) از موفقیت نیروهای ارتش در هدف قرار دادن مهمترین کانون‌های جبهه النصره در حومه قنیطره و تلفات سنگین تروریست‌ها در حومه درعا خبر داد.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش در ادامه عملیات خود در درعا، مخفیگاه‌ها و جنگ افزارهای گروه‌های تروریستی تکفیری و خطوط کمک رسانی آنها توسط رژیم صهیونیستی را منهدم کردند.

یک منبع نظامی در این باره گفت نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در درعاالبلد با تروریست‌های جبهه النصره و گروه موسوم “حرکه المثنى الاسلامیه” درگیر شدند که در نتیجه آن یک کانون تروریستی در شرق میدان بصری منهدم و تمام اعضای گروه تروریستی ای که به سمت ورودی اردودگاه نفوذ کرده بودند، کشته شدند.

این منبع افزود نیروهای ارتش، ستونی از خودروهای تروریست‌ها را بین محله البحار و ساختمان گمرک قدیم در جنوب غربی شهر درعا منهدم کردند که این خودروها از سمت مرزهای اردن برای کمک به گروه‌های تروریستی در منطقه حرکت می کردند که در عملیات روز گذشته ارتش سوریه در درعاالبلد متحمل خسارت‌ها و تلفات سنگین شده بودند.

درعاالبلد خط کمک رسانی اصلی به گروه‌های تروریستی به سبب نزدیک بودن به خاک اردن به شمار می رود که اتاق عملیاتی موسوم به الموک در خاک این کشور قرار دارد و موساد(سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) و همچنین دستگاه‌های اطلاعاتی کشورهای غربی و منطقه ای، از طریق این اتاق عملیاتی، جنگ تروریستی علیه سوری‌ها در درعا و حومه آن را مدیریت می کنند.

منبع سوری همچنین از ضربات آتشین و کوبنده ارتش به تجمعات و مخفیگاه‌های گروه‌های تروریستی در الحراک، بصرالحریر، الصوره و علما در حومه شمال شرقی درعا و هلاکت شمار زیادی از اعضای این گروه‌ها و انهدام جنگ افزارهای آنها خبر داد.

این منبع افزود یک یگان دیگر از نیروهای ارتش در حومه شرقی درعا، تمام اعضای یک گروه تروریستی را به هلاکت رساندند. جنگ افزارهای تروریست‌های جبهه النصره در شهرک العیمه در شرق درعا نیز منهدم شد.

این منبع اعلام کرد نیروهای ارتش سوریه، مخفیگاه‌ها و تجمعات تروریست‌های جبهه النصره را در الیادوده و خراب الشحم در حومه شمال غربی در نزدیکی مرزهای اردن هدف قرار دادند که در نتیجه شمار زیادی از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و جنگ افزارهای آنها منهدم شد.

عملیات نیروهای ارتش علیه تروریست‌های تکفیری در مناطق الشیخ مسکن، نوی، سملین و انخل در حومه شمالی درعا به کشته و زخمی شدن شماری از آنها منجر شد.

نیروهای ارتش همچنین یک انبار مهمات و یک خودرو زرهی را در درعاالبلد منهدم کردند و شمار زیادی از تروریست‌ها را به هلاکت رساندند.

روز گذشته نیز در عملیات نیروهای ارتش در درعاالبلد، درعاالمحطه، اطراف زندان غرز و روستاهای الغاریه شرقی و غربی،صیدا،کحیل،الیادوده و خراب الشحم در حومه درعا، شمار زیادی از تروریست‌ها کشته شدند.

حملات گسترده به مخفیگاه‌های تروریست‌ها در حومه قنیطره و دمشق

عملیات نیروهای ارتش علیه تروریست‌های جبهه النصره و دیگر گروه‌های تکفیری مرتبط با رژیم اسرائیل در حومه های قنیطره و دمشق همچنان ادامه دارد.

یک منبع نظامی در قنیطره گفت در عملیات نیروهای ارتش علیه مخفیگاه‌های تروریست‌های تکفیری در التلول الحمر و ابوشبطه، شماری از تروریست‌ها که بیشتر آنها وابسته به جبهه النصره بودند، کشته و یا زخمی شدند.

گروه‌های تکفیری از ارتفاعات این مناطق برای هدف به مناطق مسکونی مجاور با حمایت مستقیم رژیم صهیونیستی استفاده می کنند.

منبع سوری از حملات کوبنده نیروهای ارتش به مخفیگاه‌ها و تحرکات تروریست‌های تکفیری در روستای طرنجه در نزدیکی جباتاالخشب خبر داد که یکی از مهمترین کانون‌های تروریست‌های جبهه النصره به شمار می رود. در این حملات شماری از تروریست‌ها کشته شدند.

در حومه جنوب غربی دمشق هم شماری از تروریست‌های تکفیری در عملیات نیروهای ارتش در روستای حسنو در چهل کیلومتری غرب دمشق از پای درآمدند.

گروه‌های تروریستی که بیشتر اعضای آنها وابسته به جبهه النصره و گروه‌های موسوم به “ألویه الحبیب المصطفى”،”ألویه کتائب الصحابه” و”لواء درع العاصمه”هستند و از حمایت‌های لجستیکی و اطلاعاتی رژیم اسرائیل بهره می برند، در این مناطق فعال هستند.

هلاکت شماری از تروریست‌های داعشی و جبهه النصره در حومه حمص

به گزارش تسنیم به نقل از سانا، خبر دیگر اینکه نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در حومه حمص، شمار زیادی از تروریست‌های داعش و جبهه النصره را در مناطق مختلف به هلاکت رساندند.

در حومه شرقی حمص هم یک یگان از نیروهای ارتش با همکاری گروه‌های دفاع مردمی با گروه‌های تروریستی وابسته به داعش که از روستای عنق الهوای به اطراف شهرک جب الجراح در شرق شهر حمص نفوذ کرده بودند، درگیر شدند که بیشتر اعضای این گروه‌ها به هلاکت رسیدند و خسارت‌های سنگینی به آنها وارد شد.

روز گذشته نیز در حملات جنگنده های ارتش به مخفیگاه‌های تروریست‌های داعشی در مناطق مختلف حومه تدمر در چارچوب عملیات نظامی مستمر برای ریشه کنی تروریسم تکفیری از حومه شرقی حمص، شمار زیادی از تروریست‌ها کشته شدند.

نیروهای ارتش سوریه در عملیات خود در مزارع اطراف تلبیسه در شمال شهر حمص، شمار زیادی از تروریست‌های جبهه النصره و دیگر گروه‌های تکفیری را به هلاکت رساندند یا زخمی کردند.

تروریست‌های وابسته به جبهه النصره و گروه‌های موسوم به “جیش التوحید، فیلق حمص، اهل السنه و الجماعه، اجناد حمص و حرکه احرارالشام الاسلامیه” در منطقه تلبیسه با حمایت مالی و تسلیحاتی رژیم وهابی سعودی به ارتکاب جنایت ادامه می دهند.
انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.