کد خبر : 38387
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 آگوست 2015 - 11:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ایران چهارمین برگزار کننده تئاتر کوتاه در جهان است بسته هستند

ایران چهارمین برگزار کننده تئاتر کوتاه در جهان است

ایران چهارمین برگزار کننده تئاتر کوتاه در جهان است

به گزارش خبرنگار اهروصال، علیرضا آقازاده در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ایران چهارمین کشور برگزار کننده جشنواره تئاتر کوتاه در جهان است، اظهار داشت: با اعلام فراخوان نزدیک به ۱۸۰ اثر نمایشی از ۲۵ استان کشور به دبیرخانه جشنواره تئاتر کوتاه در اهر ارسال شد. وی ادامه داد: بعد از

به گزارش خبرنگار اهروصال، علیرضا آقازاده در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ایران چهارمین کشور برگزار کننده جشنواره تئاتر کوتاه در جهان است، اظهار داشت: با اعلام فراخوان نزدیک به ۱۸۰ اثر نمایشی از ۲۵ استان کشور به دبیرخانه جشنواره تئاتر کوتاه در اهر ارسال شد.

وی ادامه داد: بعد از بازبینی آثار نمایشی، ۵۳ اثر به بخش مسابقه نهمین جشنواره تئاتر کوتاه اهر راه یافت.

مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر کوتاه اهر با بیان اینکه برای معرفی شهرستان اهر باید مبالغ هنگفتی هزینه شود، گفت: نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه زمینه را برای معرفی مفاخر و جاذبه های شهرستان و منطقه ارسباران ایجاد کرده است.

آقازاده همچنین گفت: از دو پیشکسوت هنر تئاتر حسین محب اهری و عدالت کریمی در اختتامیه نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر تجلیل می شود.

مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر کوتاه اهر در پایان خاطر نشان کرد: سه پارک در سطح شهر شامل؛ پارک آنالار، پارک دکتر قاسم خان اهری و پارک شیخ شهاب الدین اهری برای اجرای نمایش های خیابانی در نظر گرفته شده و نمایش های صحنه ای نیز در مجتمع فرهنگی و هنری، کتابخانه عمومی و سینما قدس اهر اجرا می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.