کد خبر : 3827
تاریخ انتشار : شنبه 31 ژانویه 2015 - 19:49
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آبی‌های لندن و منچستر امتیازات را تقسیم کردند بسته هستند

آبی‌های لندن و منچستر امتیازات را تقسیم کردند

آبی‌های لندن و منچستر امتیازات را تقسیم کردند

َبه گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، در حساس‌ترین بازی از هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) تیم فوتبال چلسی، صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان منچسترسیتی رده دومی بود که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در این دیدار لوئی رمی در دقیقه ۴۲ گل نخست





َبه گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، در حساس‌ترین بازی از هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) تیم فوتبال چلسی، صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان منچسترسیتی رده دومی بود که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در این دیدار لوئی رمی در دقیقه ۴۲ گل نخست را برای چلسی به ثمر رساند و سه دقیقه بعد داوید سیلوا کار را برای منچسترسیتی به تساوی کشاند تا فاصله پنج امتیازی دو تیم در جدول رده‌بندی رقابت‌ها پا بر جا بماند.

هفته بیست و سوم لیگ برتر فردا با برگزاری دو دیدار پیگیری می‌شود که در بازی نخست آرسنال میزبان استون ویلا است و در بازی دوم ساوتهمپتون از سوانزی پذیرایی می‌کند.

در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، چلسی با ۵۳ امتیاز صدرنشین است، منچسترسیتی ۴۸ امتیازی در رده دوم قرار دارد و منچستریونایتد ۴۳ امتیازی رده سوم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.