کد خبر : 3785
تاریخ انتشار : شنبه 31 ژانویه 2015 - 12:21
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جنگ فرهنگی دشمن به خاطر سلب آراستگی به چادر مشکی است بسته هستند

جنگ فرهنگی دشمن به خاطر سلب آراستگی به چادر مشکی است

جنگ فرهنگی دشمن به خاطر سلب آراستگی به چادر مشکی است

به گزارش اهروصال به نقل از میانا، پنجمین یادواره سراسری شهدای زینبیه و ثارالله شهرستان میانه با حضور میهمان کشوری و استانی ، صبح روز ۱۱ بهمن در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میانه برگزار شد . حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی نایب رئس مجلس شواری اسلامی به عنوان سخنران ویژه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و

به گزارش اهروصال به نقل از میانا، پنجمین یادواره سراسری شهدای زینبیه و ثارالله شهرستان میانه با حضور میهمان کشوری و استانی ، صبح روز ۱۱ بهمن در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میانه برگزار شد .

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی نایب رئس مجلس شواری اسلامی به عنوان سخنران ویژه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای زینبیه و ثارالله با بیان این موضوع که تاریخ ایران از صفحات زرین و رویداد های عزت آفرین لبریز است، افزود :کشور ایران در چن دهه اخیر شرایط متفافتی با تاریخ ۷ هزار ساله خود تجربه می کند رویدادهای که در حال رخ دادن است در تاریخ بشر نمونه نادری به حساب می آیند 

وی تاریخ ذلت بار پهلوی را باعث پایمال شدن عزت و شرف و استقلال ملت خواند و اظهار داشت : در تاریخ ۲۰۰ ساله کشور بیش از ۵۰ درصد جغرافیای کشور تجزیه شد .

ابوترابی فرد با بیان این موضوع که  مردم آذربایجان از نزدیک شاهد و ناظر این رویداد ها بودند، خاطرنشان کرد: شهدای مدارس زینبیه و ثارالله گواه دین مداری و افتخار به حجاب و تقوا است.

وی تصریح کرد : مدعیان امروز حقوق بشر با حمایت اطلاعاتی آواکس ها، مردم و رزمندگان را در داخل خاک ایران مورد تهاجم قرار دادند و جنگ طولانی هشت ساله را بر مردم تحمیل کردند .

جنگ فرهنگی دشمن به خاطر سلب آراستگی به چادر مشکی است 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی سلب امنیت از مردم در داخل شهرها را از دیگر توطئه های استکبار جهانی در دوران شکل گیری انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: سلحشوریهای رزمندگان خطه آذربایجان در عملیات کربلای ۵ فراموش شدنی نیست، و بمباران مدارس زینبیه و ثارالله به خاطر از بین بردن شیرینی این پیروزی در کام مردم ایران بود.

وی افزود : اقتدار و عزت کشور ریشه در همبستگی ملی و انسجام اسلامی دارد، که در میان پیوند های ملی و اسلامی قرار گرفته است .

ابوترابی فرد، هویت قرآنی و دینی انقلاب را عامل شکل گیری جنگ تحملی با هدف نابودی انقلاب اسلامی و محو نام ایران از نقشه کره ی خاکی دانست و افزود: یکپارچگی و وحدت ملت، کشور ایران را به سرزمینی مقتدر در جهان و منطقه تبدیل کرده است .

وی گفت: هیچ کشوری آماده مقابله با چنین تهداتی را ندارد و ایستادگی مردم آذربایجان و تقدیم هزاران شهید، هنر ایرانی و غیرت آنان را در مقابل دشمنان به نمایش گذاشته است.

نایب رئیس مجلس جنگ فرهنگی دشمن را به خاطر سلب آراستگی به چادر مشکی عنوان کرد و افزود: شهدای زینبیه و ثارالله با عفاف و حجاب خود و پشتیبانی از جبهه های حق علیه باطل این توطئه دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی با بیان این موضوع که ملت ایران توان تبدیل تهدیدات دشمنان را به فرصتی برای شکوفایی اقتصادی و اقتدار سیاسی و به رونق انداختن چرخ های اقتصادی را دارند، افزود: تحریم ها اهرم فشاری برای تسلیم شدن مسئولین کشور در مقابل استکبار است .

عاجز شدن رژیم صهیونیستی در مقابل حزب‌الله

وی با اشاره به این موضوع که حملات نظامی رژیم صهیونیستی به رزمندگان اسلام و پاسخ کوبنده نیروهای مقاومت، این رژِیم را در مقابل توان نیروهای انقلابی عاجز و ناتوان ساخته است، افزود :موفقیت ها و امنیت حاکم بر کشور مدیون تلاش ها و از خودگذشتی های دوران انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحملی است.

وی اظهار داشت : در حال حاضر فرزندان روح االله در خارج از مرزهای کشور از آرمان های مقدس کشور با سلاح ولایت مداری در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی  ایستاده اند .

وی وحدت ملی جریان های سیاسی در سایه ولایت مداری را عامل اصلی دست یابی به قله های پیشرفت اقتصادی  عنوان کرد و افزود :کشور ایران از تمامی پتانسیل های علمی، سیاسی، اقتصادی و نظام مبتنی بر مردم سالاری برخوردار است .

نائب رئیس مجلس همچنین بر لزوم مصرف بهینه و تولید کالاهای با ارزش ملی تاکید کرد و افزود : معجزه کالاهای تولیدی آذربایجان همچون فرش در سایر زمینه ها نیز می تواند محقق شود و در این صورت فقر و بیکاری معنایی به خود نخواهد گرفت .

عملیات احداث پروژه یادمان شهدای زینبیه در دبیرستان زینبیه و ساماندهی مزار شهدای زینبیه نیز، همزمان با برگزاری این یادواره کلنگ‌‎زنی شد .

۱۲ بهمن ماه سال ۶۵ حوالی ساعت ۱۰ و نیم صبح، در دبیرستان دخترانه‌ی زینبیه واقع در شهر میانه، در حالی که دانش آموزان خود را برای جشن شروع دهه فجر انقلاب اسلامی آماده می‌کردند، جنگنده‌های عراقی با بی رحمی تمام این مدارس را بمباران کرده و به خاک و خون می‌کشند.

در این حادثه‌ی تلخ ۳۰ نفر از دانش‌آموزان شهید و حدود ۱۳۰نفر از آن‌ها زخمی می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.