کد خبر : 37779
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آگوست 2015 - 23:21
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۳۸ سامانه تردد شمار در سطح محورهای استان مرکزی نصب شد بسته هستند

۳۸ سامانه تردد شمار در سطح محورهای استان مرکزی نصب شد

۳۸ سامانه تردد شمار در سطح محورهای استان مرکزی نصب شد

 رئیس راهداری استان مرکزی گفت: ۳۸ سامانه تردد شمار در سطح محورهای استان مرکزی با اهداف، برنامه‌ریزی، توسعه و بهسازی راه‌ها، کنترل منافع اقتصادی پروژه‌های راه‌سازی نصب شده است. به گزارش اهروصال، علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به وضعیت را‌ه‌ها اظهار داشت: براساس آخرین تصاویر راه‌ها و دوربین‌های نظارتی جاده‌ها و





 رئیس راهداری استان مرکزی گفت: ۳۸ سامانه تردد شمار در سطح محورهای استان مرکزی با اهداف، برنامه‌ریزی، توسعه و بهسازی راه‌ها، کنترل منافع اقتصادی پروژه‌های راه‌سازی نصب شده است.

به گزارش اهروصال، علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به وضعیت را‌ه‌ها اظهار داشت: براساس آخرین تصاویر راه‌ها و دوربین‌های نظارتی جاده‌ها و گزارش گشت‌های راهداری در تمامی محورهای مواصلاتی استان مرکزی ترافیک به صورت روان و عادی جریان دارد. 

وی افزود: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۸ سامانه تردد شمار در سطح محورهای استان نصب شده و با کنترل و بررسی تردد وسایل نقلیه مهم‌ترین وظیفه راه‌داری را انجام می‌گیرد این سامانه‌ها با اهداف، برنامه‌ریزی، توسعه و بهسازی راه‌ها، کنترل منافع اقتصادی پروژه‌های راه‌سازی بوده و برای به‌دست آوردن اطلاعات محورهای مواصلاتی وجود دستگاه‌های تردد شمار الزامی است.

رئیس راهداری تصریح کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته به وسیله دستگاه‌های تردد شمار تعداد ۳۵۳ هزار ۷۱۵ خودرو در محورهای استان وجود داشته که نسبت به روز گذشته ۹ درصد کاهش داشته است.

زندی‌فر خاطرنشان کرد: میانگین سرعت خودروها در سطح محورهای مواصلاتی استان مرکزی ۹۲ کیلومتر برساعت بوده که رتبه دوم سرعت در سطح کشور است و تعداد تخلفات ثبت شده در راه‌های استان مرکزی تعداد ۸۸ هزار و ۸۰۸ وسیله بوده است.

وی با اشاره به انواع دستگاه‌های تردد شمار گفت: تردد شمارهای نصب شده در محورهای مواصلاتی‌از انواع ثابت راهداری، ثابت حلقه القایی، مغناطیسی است.

رئیس راهداری استان مرکزی تصریح کرد: ساعات اوج تردد در محورهای مواصلاتی بین ساعات ۱۶ تا ۲۰ شب و کمترین تردد در ساعات ۴ تا ۷ صبح است و مسافران و هم استانی‌ها با توجه به این ساعات زمان مناسب‌تری را برای تردد انتخاب کنند.

زندی‌فر تصریح کرد: در محورهای مواصلاتی استان پرترددترین محور در ۲۴ ساعت گذشته محورهای بروجرد- اراک، تهران- ساوه و اراک – سلفچگان بوده است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.