کد خبر : 3750
تاریخ انتشار : جمعه 30 ژانویه 2015 - 19:48
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای به داد انسان ها برسید بسته هستند

به داد انسان ها برسید

به داد انسان ها برسید

به گزارش اهروصال به نقل از آرخا، امروز عصر مجلس ترحیم پنج معلم جان باخته در تصادف دیروز جاده اهر ـ تبریز با شرکت گسترده شهروندان اهری در مسجد شیخ عماد اهر برگزار شد. حجت الاسلام حسن عباس زاده اهری سخنران این مجلس طی سخنانی با انتقاد شدید از عدم تأمین اعتبار لازم برای احداث

به گزارش اهروصال به نقل از آرخا، امروز عصر مجلس ترحیم پنج معلم جان باخته در تصادف دیروز جاده اهر ـ تبریز با شرکت گسترده شهروندان اهری در مسجد شیخ عماد اهر برگزار شد.
حجت الاسلام حسن عباس زاده اهری سخنران این مجلس طی سخنانی با انتقاد شدید از عدم تأمین اعتبار لازم برای احداث بزرگراه اهر ـ تبریز و با ابراز گلایه از مسئولان امر گفت: مسئولان به شرارت و خسارت این جاده پایان بدهند.
حجت الاسلام عباس زاده تصریح کرد: امروز این حضور گسترده و ترافیک جاده های منتهی به اهر نشان می داد که در اهر چه اتفاقی افتاده است.
وی با بیان اینکه مرگ این پنج معلم اهری مظلومانه و شهادت گونه بوده است؛ گفت: من به نیابت از شهروندان و خانواده این معلمان حق گلایه دارم. واقعا خسارت انسانی در سطح بالایی است، نمی دانم چه کسی را باید مورد خطاب قرار دهم، به چه کسی باید عرض کنم که؛ به داد انسان ها برسید.
عباس زاده تصریح کرد: واقعا در شأن اهر با آن پیشینه درخشان نیست که امروز چنین رویداد اسفناکی داشته باشد.
وی تصادف روز نهم بهمن ماه در جاده اهر ـ تبریز را ضایعه ای بزرگ و اسفناک خواند و گفت: مگر خواسته مردم چیست؟ مردم راه می خواهند. حتی حشرات هم حق دارند راه درست و حسابی داشته باشند.
وی در ادامه یاد و نام معلمان جان باخته را گرامی داشت و با اشاره به جایگاه رفیع معلم و اهمیت علم و دانش گفت: امروز زنجیر طلایی آموزش و پرورش منطقه پاره شده و پنج حلقه زرین آن بر زمین ریخته است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.