کد خبر : 37206
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آگوست 2015 - 17:07
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فال روز پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ بسته هستند

فال روز پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

فال روز پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

فروردین: امروز با شتاب در مسیرتان پیش می روید و ممکن است نتوانید به راحتی سرعت تان را کم کنید. در حقیقت، به نظر می رسد به کاری که انجام می دهید خیلی اطمینان دارید و ممکن است حرفی بزنید که بعداً پشیمان شوید، اما نمی توانید روی دیگران تأثیر قابل ملاحظه ای بگذارید. به

فروردین:

امروز با شتاب در مسیرتان پیش می روید و ممکن است نتوانید به راحتی سرعت تان را کم کنید. در حقیقت، به نظر می رسد به کاری که انجام می دهید خیلی اطمینان دارید و ممکن است حرفی بزنید که بعداً پشیمان شوید، اما نمی توانید روی دیگران تأثیر قابل ملاحظه ای بگذارید. به نفع تان است که در مسیری که پیش می روید جانب احتیاط را فراموش نکنید، به این ترتیب اندکی پیشرفت هم در مسیرتان حاصل خواهد شد. فقط قبل از این که وارد عمل شوید، اطمینان حاصل کنید که مسیر درست را انتخاب کرده اید، اگر اکنون احتیاط نکنید بعداً مجبورید بهای سنگینی بابت این ناشکیبایی بپردازید.

اردیبهشت:

امروز ممکن است که خواسته های دوستان و همکاران تان در تعارض کامل با خواسته های شخصی شما باشد. خوشبختانه، اعتماد به نفسی که دارید باعث می شود به راحتی درباره ی احساسات تان حرف بزنید. ایمان دارید که حتماً موفق خواهید شد؛ اما گر از این فرصت برای در میان گذاشتن نقطه نظرات تان با دیگران استفاده نکنید، ممکن است فریب و نیرنگ آن ها گریبان تان را بگیرد. به جای این که سعی کنید دیگران را با عقل و منطق تان تحت تأثیر قرار دهید، بهتر است با دقت به حرف های شان گوش دهید تا ببینید چه چیزی برای گفتن دارند. طوری وارد عمل شوید که دیگر مجبور نباشید چیزی را به اطرافیان تان ثابت کنید.

خرداد:

داشتن اعتماد به نفس سالم تحسین برانگیز است. اما امروز ممکن است به خاطر چیزهایی که فکر می کنید بهتر از دیگران می دانید، از خود راضی به نظر برسید. پس مراقب باشید که مشکل آفرینی نکنید. به نظر می رسد که امروز می توانید چیزهایی را ببینید که دیگران نمی بینند. متأسفانه این قدر زندگی تان پرمشغله شده که دیگر نمی دانید از کجا باید شروع کرد. برای این که بهترین راهکار را انتخاب کنید به دوستان تان وابسته نباشید، بلکه بهتر است به حس ششم تان اطمینان کنید.

تیر:

امروز می توانید روز خوبی داشته باشید، البته اگر در برابر مشکلات غریزی عمل کنید و به دنبال عقل و منطق نباشید. امروز اطلاعات زیادی از همه طرف به شما وارد می شود و نمی توانید تصمیم بگیرید که به کدام یک باید اطمینان کنید. شاید بهتر باشد که نگرانی های احساساسی خود را برای مدتی کنار بگذارید، به این ترتیب راحت تر می توانید به حقیقت دست پیدا کنید. وقت بگذارید و سعی کنید حقایق را از اطلاعات غیر واقعی جدا کنید. به نفع تان است که فعلاً به زمان بندی دیگران توجه نکنید و خودتان تصمیم بگیرید که چه وقت باید دست به کار شوید.

مرداد:

ممکن است وقایعی در اطراف تان اتفاق بیفتد که به مشکلات دامن بزند و البته کاری هم از دست شما برنمی آید. متأسفانه، همه چیز از آن چه فکرش را می کنید پیچیده تر و آشفته تر شده است. خبر خوب این است که می توانید از هر شرایطی بهترین اسفاده را ببرید، پس نگران این نباشید که اکنون در موقعیت بدی گرفتار شده اید. خوشبختانه، ماه به نشانه ی شما بازگشته است و می توانید با هر آن چه در حال حاضر در اختیار دارید، برنامه ای موفق و عالی ترتیب دهید.

شهریور:

معمولاً می توانید به روشی کاملاً خونسردانه و گام به گام اطلاعات جدید را بررسی کنید و ببینید کدام اطلاعات درست و کدام یک غیرقابل استنادند. اما امروز ممکن است این قدر برای استفاده از این اطلاعات شتاب کنید که دیگر نتوانید مثل همیشه با احتیاط عمل کنید. شتابی که در پیش گرفته اید برای تان مشکل ساز خواهد شد، زیرا ممکن است اطلاعاتی را برگزینید که نتایج نادرستی به بار خواهند آورد. بهتر است منابع تان را مجدداً بررسی نمایید و فقط به حقایق اطمینان کنید. هیچ کاری را با عجله شروع نکنید، به هر ترتیبی که شده سعی کنید جانب احتیاط را فراموش نکنید.

مهر:

امروز ممکن است آن قدر به نتیجه ی کاری که انجام می دهید اطمینان داشته باشید که بخش مهمی از اطلاعات را نادیده بگیرید. اگرچه همه چیز خوب و مثبت به نظر می رسد، اما نباید از این که چیزی را زیر سوال ببرید وحشت داشته باشید، زیرا همین کنجکاوی ها می توانند نقاط ضعف را آشکار کنند. امروز ممکن است خیال یک ماجرای عاشقانه به سرتان بزند، اما باید با احتیاط با آن روبرو شوید و قبل از هر چیزی همه ی جزییات را به خوبی در نظر بگیرید. خیلی خوب است که به قضیه مثبت نگاه می کنید، اما یادتان باشد که اگر همه ی جوانب را بررسی نکنید و ناپخته وارد عمل شوید، چیزی عایدتان نخواهد شد.

آبان:

به نظر می رسد که ابرهای طوفانی کنار خواهند رفت و افق های جدیدی را پیش روی تان خواهند گذاشت که در دور دست ها انتظارتان را می کشند. اگرچه از شدت فشارها کاسته شده است، اما هنوز سوال های بی جواب راحت تان نمی گذارند. امروز سعی کنید تا می توانید مثبت فکر کنید، اما حواس تان باشد که این خوش بینی به یک مثبت نگری کاذب و دروغین تبدیل نشود. اگر با مسأله ی مهمی دست و پنجه نرم می کنید، اجازه ندهید که این خوش بینی چشم تان را بر حقایق ببندد. اگر اکنون از جزییات مهم چشم پوشی کنید، در نهایت آینده ی بی ثباتی را برای خود رقم خواهید زد.

آذر:

امروز دست به هر کاری که می زنید به بار می نشیند. به نظر می رسد که همه چیز را با بزرگ نمایی می بینید، به همین دلیل فکر می کنید که همه چیز خوب و مثبت است، اما ممکن است این بزرگ نمایی باعث شود که چیزهای مهمی را نادیده بگیرید. تمایل دارید که اول وارد عمل شوید و سپس کاری را که انجام داده اید مورد بررسی قرار دهید، اما به شما توصیه می شود که چند روزی صبر کنید تا بتوانید یک تصمیم واقعی تر بگیرید. وقتی دست به کار شوید که همه چیز را در مرحله ی بعد به خوبی بررسی کرده باشید.

دی:

دیگران معمولاً وقتی نیاز به دانستن حقیقت دارند به شما تکیه می کنند، اما امروز ممکن است جای شما و آن ها عوض شود. به نظر می رسد که می خواهید خیلی سریع وارد عمل شوید، زیرا فرصت غیرمنتظره ای که پیش آمده وسوسه ی تان می کند. حواس تان را جمع کنید و قبل از این که به هر فرصتی پاسخ مثبت دهید همه ی حقایق را بررسی کنید. حتی اگر فکر می کنید که خودتان به تنهایی از پس این انتخاب برمی آیید، اما باز هم به شما توصیه می شود که از یک دوست صمیمی یا عضوی از خانواده ی تان مشورت بگیرید. خوشبختانه، به اندازه ی کافی زمان دارید که شرایط کنونی را با دیگران به بحث بگذارید.

بهمن:

امروز آن قدرها هم که فکر می کنید منطقی نیستید. عقل و منطق تان تحت تأثیر رویاهایی که در سر دارید قرار گرفته اند و ممکن است خودتان اصلاً متوجه این وضعیت نباشید. ممکن است دیگران را آن طوری که واقعاً هستند نبینید، بلکه طوری تصورشان کنید که خودتان دوست دارید. بهتر است قبل از این که وارد یک رابطه ی ناپایدار شوید همه چیز را خوب بررسی کنید. تنها راهی که برای رسیدن به تعادل وجود دارد این است که واقع گرایانه با دیگران ارتباط برقرار کنید.

اسفند:

امروز سیاره ی کلیدی شما یعنی مشتری باعث می شود که به ارزش خودتان پی ببرید و نسبت به کارهایی که می خواهید در آینده انجام دهید خوش بین باشید. اکنون زمان آن است که افکار مثبت تان را به واقعیت های دلپذیر تبدیل کنید. اما اول باید حقایق را بررسی کنید تا مبادا از واقعیت دور شوید. امروز سرشار از انرژی هستید، اما حواس تان باشد که غیرمنطقی عمل نکنید، زیرا ممکن است رویاهای تان شما را به جایی ببرند که هرگز هدف تان نبوده است.

منبع: سیمرغ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.