کد خبر : 37166
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 آگوست 2015 - 23:47
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ایران؛ اولین کشور آسیایى با دو ناظر در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان بسته هستند

ایران؛ اولین کشور آسیایى با دو ناظر در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان

ایران؛ اولین کشور آسیایى با دو ناظر در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان

 بنا به ابلاغ فدراسیون بین المللى هندبال، دو ناظر بین المللى کشورمان برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانى نوجوانان جهان عازم روسیه شدند. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، بر اساس اعلام فدراسیون بین المللى داود توکلى نایب رئیس امور بین الملل فدراسیون هندبال به همراه محسن کرباسچى داور ممتاز کشورمان که اخیراً جزو





 بنا به ابلاغ فدراسیون بین المللى هندبال، دو ناظر بین المللى کشورمان برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانى نوجوانان جهان عازم روسیه شدند.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، بر اساس اعلام فدراسیون بین المللى داود توکلى نایب رئیس امور بین الملل فدراسیون هندبال به همراه محسن کرباسچى داور ممتاز کشورمان که اخیراً جزو مدرسین فدراسیون بین المللى هندبال انتخاب شده است، به  این مسابقات که از ١۵ تا ٣٠ شهریور ماه در شهر “اِکاترین بورگ” روسیه برگزار خواهد شد، دعوت شده اند.

توکلى علاوه بر حضور به عنوان ناظر ارشد مسابقات، عهده‌دار مسئولیت آموزش کلینیک آماده‌سازى داوران و ناظرین فنى مسابقات و کرباسچى در نظارت فنى و نظارت داورى مسابقات حضور فعال خواهند داشت.

به این ترتیب ایران اولین کشور آسیایى خواهد بود که دو ناظر فنى در یک دوره مسابقات جهانى خواهد داشت و این مهم در نوع خود بی‌نظیر است.

مسابقات قهرمانى نوجوانان جهان با حضور ٢۴ تیم منتخب ۵ قاره در چهار گروه برگزار و از آسیا تیم‌هاى کره جنوبى، قطر و ژاپن به عنوان نمایندگان آسیا حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.