کد خبر : 37145
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 آگوست 2015 - 22:18
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اکبری: به داور نباختیم و مقابل استرالیا بهتر عمل می‌کنیم بسته هستند

اکبری: به داور نباختیم و مقابل استرالیا بهتر عمل می‌کنیم

اکبری: به داور نباختیم و مقابل استرالیا بهتر عمل می‌کنیم

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، پیمان اکبری پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل کره‌جنوبی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: به تیم کره به خاطر بازی خوب‌شان تبریک می‌گویم. ما در ست‌های دوم، سوم و چهارم اشتباهات فردی زیادی داشتیم که باعث شد نتیجه را از دست بدهیم. وی افزود: ما سرویس‌های

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، پیمان اکبری پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل کره‌جنوبی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: به تیم کره به خاطر بازی خوب‌شان تبریک می‌گویم. ما در ست‌های دوم، سوم و چهارم اشتباهات فردی زیادی داشتیم که باعث شد نتیجه را از دست بدهیم.

وی افزود: ما سرویس‌های خوبی به زمین کره زدیم ولی بازیکنان کره نیز دریافت‌های خوبی مقابل سرویس‌های ما داشتند. همین موضوع باعث شد آمار خوبی در ست اول نداشته باشیم و بازی را واگذار کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال «ب» تصریح کرد: من نمی‌‌گویم از این شکست خوشحال هستم ولی باختن در این مرحله بهتر از قبول شکست در مرحله حذفی بود. ما شانس و موقعیت آن را داریم که در مرحله حذفی این شکست را جبران کنیم.

اکبری در مورد تیم ملی کره‌جنوبی گفت: این بازی را با دیدارهای قبلی ما مقایسه نکنید. ما مقابل تیمی باختیم که برابر ما بسیار راحت بازی می‌‌کرد. از اشتباهات فردی خودمان ضربه خوردیم و از توپ‌های برگشتی استفاده نکردیم. بازیکنان ما فکر می‌کردند که این دیدار را راحت می‌برند ولی این شکست تجربه خوبی شد تا متوجه شوند باید تا آخرین لحظه مبارزه کنند. درست است که ما چند سال است از کره فاصله گرفتیم اما این تیم همچنان یکی از قدرت‌های آسیا به حساب می‌آید. علاوه بر این، بازیکنان کره‌ لیگ جهانی را تجربه کرده بودند ولی تنها دو بازیکن ما تجربه حضور در لیگ جهانی را داشتند.

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال ایران در ادامه گفت: تنها کاری که در حال حاضر از دست‌مان بر می‌آید، بازسازی روحی و روانی بازیکنان است تا آنها را به شرایط مورد نیاز برای پیروزی در یک بازی برگردانیم. ما در این دیدار تصمیمات اشتباهی گرفتیم که به تیم ما ضربه زد.

وی در ادامه به داوری اشاره کرد و افزود: من نمی‌خواستم در مورد داوری صحبت کنم ولی بازیکنان کره با به راه انداختن جنگ روانی تمرکز ما را روی داور منتقل کردند ولی باید بگویم که ما به داوری نباختیم.

اکبری تصریح کرد: پارک کی‌وون سرمربی پیشین تیم ملی ایران سال‌ها است در کشور ما زندگی نمی‌کند و شرایط آماده‌سازی تیم‌های ما را ندیده است. ما در بازیکن‌سازی و فیزیک بازیکنان بهتر از سایر تیم‌های آسیایی هستیم. برنامه‌ریزی خوب فدراسیون هم باعث شده که به موقعیتی فعلی در جهان برسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال «ب» در پایان به رویارویی با استرالیا در مرحله یک چهارم نهایی اشاره کرد و گفت: استرالیا نقاط ضعف و قوت مشخصی دارد. برای مثال توماس ادگار قطب پاسور این تیم با ۲۱۰ سانتی‌متر قد نقطه قوت استرالیا به حساب می‌آید. ما باید با استفاده از سرویس‌های هدف‌دار کاری کنیم که به او پاس‌های کمتری برسد. شرایط ما مقابل استرالیا بهتر خواهد بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.