کد خبر : 37097
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 آگوست 2015 - 15:40
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تنها رسانه شهرستان هریس مجوز رسمی گرفت بسته هستند

تنها رسانه شهرستان هریس مجوز رسمی گرفت

تنها رسانه شهرستان هریس مجوز رسمی گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هریس پویا ، پایگاه اطلاع رسانی هریس پویا از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را در شهرستان هریس با هدف اطلاع رسانی و کمک به پیشرفت این شهرستان  آغاز کرد. در طول مدتی که از فعالیت این پایگاه خبری در شهرستان هریس میگذرد سعی بر این بوده که در زمینه های مختلف از جمله مشکلات و

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هریس پویا ، پایگاه اطلاع رسانی هریس پویا از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را در شهرستان هریس با هدف اطلاع رسانی و کمک به پیشرفت این شهرستان  آغاز کرد.

در طول مدتی که از فعالیت این پایگاه خبری در شهرستان هریس میگذرد سعی بر این بوده که در زمینه های مختلف از جمله مشکلات و کمبودها و همچنین فعالیت های سازنده صورت گرفته در آن و نقاط قوت و پتانسیل های این شهرستان اطلاع رسانی شود تا بتوان بعنوان یک پایگاه اطلاع رسانی در سازندگی و پیشرفت این شهرستان سهیم بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، هیأت نظارت بر مطبوعات در نشست خود شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات را مورد بررسی قرار داد و با مجوز انتشار و فعالیت ۴۷ نشریه و ۲۵ پایگاه اطلاع رسانی موافقت کرد که در این میان سهم آذربایجان‌شرقی از مجوزهای صادر شده، یک دو هفته نامه و دو پایگاه خبری بود.

پایگاه اطلاع‌رسانی “آذر تیتر” به مدیرمسوولی “عارف گوزلی”، پایگاه اطلاع رسانی “هریس” به مدیرمسوولی “حبیبه وقاری‌هریس” و دو هفته نامه‌ی “سرمه” به مدیرمسوولی “نقی فرشباف‌تقی‌نژاد”  در این نشست مجوز  دریافت نمودند.

گفتنی است در حال حاضر ۳۶ پایگاه خبری در آذربایجان‌شرقی مجوز فعالیت دارند و ۱۱ دو هفته نامه در سطح استان به صورت منظم منتشر می‌شوند.

همچنین در این نشست، گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات از عملکرد رسانه های مختلف در خصوص مذاکرات هسته ای با توجه به مصوبات شورایعالی امنیت ملی مطرح و بررسی شد .

 پایگاه اطلاع رسانی هریس پویا ضمن تبریک به مخاطبان عزیز اعطای این مجوز را سرآغازی بر فعالیت قانونی و سرفصل جدیدی در راستای رسالت خود در این حوزه می داند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.