کد خبر : 37094
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 آگوست 2015 - 15:31
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای منطقه ارسباران بکر و سرشار از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است بسته هستند

منطقه ارسباران بکر و سرشار از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است

منطقه ارسباران بکر و سرشار از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است

 گزارش اهروصال، مدد سمندری در مراسم پاکسازی پارک جنگلی "فندقلو" بر استفاده مناسب و اصولی از فضاهای سبز، مناطق جنگلی و مرتع تأکید کرد. وی افزود: باید فرهنگ استفاده بهینه از منابع طبیعی و جنگل به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود. سمندری، منطقه ارسباران و شهرستان اهر را یک منطقه بکر و سرشار از جاذبه‌های

 گزارش اهروصال، مدد سمندری در مراسم پاکسازی پارک جنگلی "فندقلو" بر استفاده مناسب و اصولی از فضاهای سبز، مناطق جنگلی و مرتع تأکید کرد.

وی افزود: باید فرهنگ استفاده بهینه از منابع طبیعی و جنگل به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

سمندری، منطقه ارسباران و شهرستان اهر را یک منطقه بکر و سرشار از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری عنوان کرد و افزود: باید تلاش کنیم با همکاری مردم و مسئولان زمینه را برای حفاظت مناسب از منابع طبیعی و حیات وحش منطقه فراهم کنیم.

وی گفت: جنگل و مرتع میراث گرانقدری است که از گذشتگان برای ما به یادگار مانده و ما نیز باید تلاش کنیم به نحو ممکن و شایسته، حفاظت و استفاده مناسب از این نعمت خدادادی، آن را به آیندگان به عنوان میراث ماندگار به یادگار بگذاریم.

وی، جنگل "فندقلوی" اهر را یکی از مناطق مستعد گردشگری و مکانی مناسب برای سرمایه‌گذاری در این حوزه عنوان کرد و از سرمایه‌گذاران طرح‌های گردشگری خواست در این منطقه بکر با موقعیت ویژه آب و هوایی که جزو مناطق نمونه گردشگری استان است هزینه کنند.

سمندری از سرمایه‌گذاران خواست از امتیازات این منطقه برای رونق صنعت گردشگری استفاده شایسته کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اهر نیز بر همکاری بیشتر با تشکل‌های مردم نهاد در حفاظت از جنگل‌ها و مراتع تأکید کرد و افزود: دوستداران طبیعت و جنگل هرگونه مشاهده تخریب جنگل و مراتع را به شماره ۱۵۰۴ اعلام کنند.

این گزارش حاکی است، منطقه "فندقلو" جزو مناطق گردشگری استان است که قسمتی از جنگل‌های ارسباران در آن واقع شده و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز در این محل با ایجاد امکانات رفاهی و خدماتی سرمایه‌گذاری کرده است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.