کد خبر : 3692
تاریخ انتشار : جمعه 30 ژانویه 2015 - 18:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیامی به تل‌آویو: «منتظر پاسخ‌های بعدی باشید»/ وقتی دیگر هیچ کجا برای صهیونیست‌ها امن نیست بسته هستند

پیامی به تل‌آویو: «منتظر پاسخ‌های بعدی باشید»/ وقتی دیگر هیچ کجا برای صهیونیست‌ها امن نیست

پیامی به تل‌آویو: «منتظر پاسخ‌های بعدی باشید»/ وقتی دیگر هیچ کجا برای صهیونیست‌ها امن نیست

به گزارش اهروصال به نقل از  فارس، همایش بزرگداشت شهدای مقاومت با عنوان «جهاد ادامه دارد» با حضور فرمانده کل سپاه، برخی مقامات لشگری و کشوری و تنی چند از شخصیت‌های سیاسی بعد از ظهر امروز در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد. در ادامه گزارش مشروح این همایش می‌آید و مخاطبان می‌توانند با کلیک بر





به گزارش اهروصال به نقل از  فارس، همایش بزرگداشت شهدای مقاومت با عنوان «جهاد ادامه دارد» با حضور فرمانده کل سپاه، برخی مقامات لشگری و کشوری و تنی چند از شخصیت‌های سیاسی بعد از ظهر امروز در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

در ادامه گزارش مشروح این همایش می‌آید و مخاطبان می‌توانند با کلیک بر روی تیتر اخبار به خبر اصلی دسترسی پیدا کنند.

سرلشکر جعفری: صهیونیست‌ها منتظر پاسخ‌های بعدی هسته‌های حزب‌الله باشند

فرمانده کل سپاه در این همایش گفت: حزب‌الله امروز یکی از فرزندان انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی پس از ۳۶ سال فرزندانی را به جهان داد و هسته‌های حزب‌الله که فرزندان امام هستند پاسخی را به اقدام اسرائیلی‌ها دادند و آنان باید منتظر پاسخ‌های بعدی باشند.

سرلشگر جعفری با بیان اینکه جوانان ما توانستند به نقش‌آفرینی‌های بسیاری بپردازند، تصریح کرد: کار در این عرصه‌ها بسیار سخت است و نیاز به تخصص و توانمندی بیشتری دارد که باید کمر به همت ببنیدیم و در این عرصه نقش‌آفرینی کنیم. سرلشکر جعفری با بیان اینکه وضع‌ ما نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست، گفت: امروز حزب‌الله توانمندتر شده است و آنها باید بدانند که انقلاب اسلامی و مقاومت تفاوتی میان جوان ایرانی، لبنانی، عراق و سوری قائل نمی‌شود و همانطور که جوانان دوش به دوش یکدیگر در کشورهای عراق، سوریه و لبنان در حال مبارزه هستند.

وی با بیان اینکه در جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله توانست اسرائیل را به شکست و عقب‌نشینی وادار کند، تصریح کرد: چه کسی باور می‌کرد که ملتی که درس انقلاب اسلامی و راه امام را به خوبی یاد گرفته بودند و در محاصره کامل اسرائیلی‌ها بودند بتوانند در ۳۳ روز یا در جنگ ۸ روزه بعد از آن پیروز بشوند.
سردار قاآنی: هرچه جنایت دشمن بیشتر شود راه شهادت پرنشاط‌تر می‌شود

سردار اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده سپاه قدس در مراسم راه جهاد ادامه دارد، گفت:‌ هر انسانی یک تولد دارد یک مرگ و شهدا تنها انسان‌هایی هستند که مرگشان را هم تبدیل به تولد می‌کنند.

وی افزود: شهید عماد و جهاد مغنیه و شهید الله‌دادی و شهدای دیگری که نامشان زینت‌بخش مجالس امروز است در استمرار حیات پرمعنویت شهدای تنها مکتب دنیا هستند که رهبران‌شان بدون استثناء شهید شدند.

جانشین سپاه قدس گفت: این افتخاری است که هرچه دشمن ما اوج می‌گیرد و جنایتش بیشتر می‌شود شعف در ملل اسلامی ما نیز بیشتر شده و راه نشاط به سمت شهادت بیشتر می‌شود و این راه ادامه دارد تا زمانی که ما این پرچم را به همراه شهدای عالی مقام‌مان به دست حضرت ولیعصر (عج) بدهیم.
سردار سلامی: ایران خود را برای مقابله با قدرت‌های جهانی آماده می‌کند/ اسرائیل کوچکتر از یک تهدید است

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه یادواره جهاد ادامه دارد در جمع خبرنگاران در خصوص پاسخ به عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی اظهار داشت: هیچ برگه‌ای بسته نمی‌شود و زمان و مکان پاسخ به آنها نیز معین نیست و این پاسخ هم مستقل از واکنش صهیونیست‌ها است و هم مرتبط با آن.

سلامی تأکید کرد: پاسخ حزب‌الله به اقدام رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده عکس‌العمل سریع، اراده صریح، استحکام و مقاومت و قدرت فولادین آنها است.

وی افزود: همه می‌دانیم عملیات‌های ویژه و مقابله به مثل نیازمند برنامه‌ریزی‌های فوق‌العاده دقیق و زمان زیاد است که در این پاسخ حزب‌الله شاهد توانمندی این نیرو بودیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در پاسخ به این سؤال که آیا رژیم صهیونیستی تهدیدی برای ایران است یا خیر، گفت: ایران خودش را برای جنگ با قدرت‌های جهانی آماده می‌کند و اسرائیلی‌ها خیلی کوچکتر از آن هستند.
سرلشکر جعفری در جمع خبرنگاران:
حمله حزب‌الله به اسرائیل پاسخ حداقلی بود/پاسخ جمهوری اسلامی و حزب‌الله یکی است

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه برنامه «جهاد ادامه دارد» در جمع خبرنگاران گفت: پاسخ حزب‌الله به اسرائیل پاسخ حداقلی بود که به اسرائیلی‌ها داده شد و امیدواریم این پاسخ درس عبرتی شود که دیگر این غلط‌ها را نکنند.

وی با بیان اینکه وحشت آنان از مقاومت موجب چنین عملیاتی شده است، خاطرنشان کرد: آنان از مقاومت وحشت دارند که اینگونه تحرکات فرماندهان مؤثر حزب‌الله را تعقیب می‌کنند اما آنان حماقت کردند و می‌دانستند که چنین اقدامی چنین پاسخی را دارد ولی به هر حال از توانمندی مقاومت وحشت دارند که دست به چنین عملیاتی زدند.

سردار جعفری با بیان اینکه پاسخ جمهوری اسلامی و حزب‌الله یکی است خاطرنشان کرد: ما با حزب‌الله یکی هستیم هرجا خون شهیدانمان در جبهه با هم ریخته شود پاسخ ما یکی است.

همچنین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان این مراسم در جمع خبرنگاران افزود: پاسخی که اسرائیلی‌های غاصب در قبال حرکت زشت خود دریافت کردند پاسخی حداقلی بود که برادران حزب‌الله ما در کنار مرز لبنان و سوریه به آنها دادند.

وی افزود: بدون تردید آنها توانمندی هسته‌های حزب‌الله که در سراسر جهان علیه دشمنان اسلام شکل گرفته است، را می‌شناسند و از آنها وحشت دارند.

جعفری تاکید کرد:‌ اقدامی که از سوی آنها انجام شد چنانچه بخواهد توسط هسته‌های حزب‌الله پاسخ داده شود آنها باید منتظر پاسخ کوبنده و محکم‌تری نه تنها در اطراف مرزهای خود بلکه در هر کجای جهان که یک صهیونیسم اسرائیلی و یا طرفداران آنها وجود دارد، باشند.
سردار نجات: جمهوری اسلامی و حزب‌الله دست واحدی دارند/ امروز هیچ جای اسرائیل امن نیست

سردار محمدحسین نجات معاون فرهنگی سپاه پاسداران در حاشیه بزرگداشت شهدای قنیطره که عصر امروز در تالار وزارت کشور برگزار شد، گفت: بالاخره همه مسلمانان دنیا منتظر بودند که حزب‌الله و جمهوری اسلامی ایران انتقام خون شهدا را بگیرند.

وی ادامه داد: حزب‌الله نشان داد دست برتر قدرت را دارد و اکنون هیچ جای اسرائیل امن نیست و اسرائیلی‌‌ها هر روز باید منتظر مرگ خودشان باشند.

معاون فرهنگی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: ما و حزب‌الله دست واحدی داریم و یکی هستیم و هر کاری که آنها انجام دهند انگار که ما انجام داده‌‌ایم.

ابوترابی: حمله حزب‌الله دستاوردهای ارزشمندی را به همراه دارد

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بزرگداشت شهدای قنیطره که عصر امروز در تالار وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: ما امروز شاهد تغییر جدی در موازنه قوا در منطقه هستیم چرا که رژیم صهیونیستی که تا دیروز هیچ کشوری جرأت و جسارت مورد هدف قرار دادن مرزهای آن را نداشت از سوی حزب‌الله مورد تهدید قرار گرفت.

وی ادامه داد: این برنامه که با راهبرد مؤثر و تاکتیک دقیق نیروهای مقاومت اسلامی صورت گرفت یک عملیات نظامی براساس اطلاعات دقیق و با برنامه‌ریزی صحیح بود که دستاوردهای ارزشمندی را به همراه داشت.

حجت‌الاسلام ابوترابی با بیان اینکه این امر تضمین کننده تحولات در منطقه است، خاطرنشان کرد:‌این حمله دستاوردهای ارزشمندی را به همراه داشت.

پاسخ حزب‌الله به اسرائیل بهترین گواه دفاع مقاومت از حق خود است

علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای قنیطره که امروز جمعه در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد در جمع خبرنگاران در خصوص محکومیت اقدام حزب‌الله در کشتن سربازان رژیم صهیونیستی در مزارعه شبعا اظهار داشت: امید ما نباید به شورای امنیت باشد بلکه امید ما به خدا و ملت‌های خودمان است.

وی پاسخی که حزب‌الله به رژیم صهیونیستی داد را بهترین گواه این موضوع دانست و افزود: این پاسخ گواهی است که می‌تواند از حقوق ما دفاع کند.

رئیس سازمان انرژی اتمی شهادت را ادامه حیات طیبه خواند و افزود: معتقدیم که حیات ما بر مبنای جهاد و عقیده است که جهاد مقوم آن عقیده است.

صالحی یادآور شد: اگر ملتی به دنبال حیات طیبه باشد دست تقدیر حتما از آن حمایت می‌کند.

نماینده حزب‌الله: حزب‌الله شاگرد اصلی سپاه بوده و هست

عبدالله صفی‌الدین نماینده جنبش حزب‌الله در ایران در مراسم گرامیداشت شهدای قنیطره که از عصر امروز (جمعه) در تالار بزرگ وزارت کشور در حال برگزاری است، اظهار داشت: امام فرمود هر چه داریم از امام حسین (ع) است و ما در لبنان به امام حسین (ع) اقتدا کردیم و ما هر چه داریم از سپاه است و حزب‌الله شاگرد اصلی سپاه بوده و هست.

وی یادآور شد: در جامعه ما و ایران اسلامی که پایگاه تشیع در جهان اسلام است، باید محوریت آن یعنی سپاه پاسداران حفظ شود و قدر آن دانسته شود.

نماینده جنبش حزب‌الله در ایران  در خصوص زندگی و شهادت جهاد مغنیه نیز با اشاره به زندگی پدرش اظهار داشت: عماد مغنیه از ۱۲ سالگی در مسجد بود و راز موفقیت عماد، مادرش بود که ۳ شهید را تقدیم کرد. از کودکی به فرزندانش قران آموزش می‌داد.

صفی‌الدین ادامه داد: عماد در ۱۶ سالگی به نیروهای مبارز فلسطینی ملحق شد و در سن ۱۸ سالگی توانست گروه‌های کمونیستی را در جنوب لبنان از بین ببرد و از اسلحه آنها برای مبارزه با حزب بعث در لبنان استفاد کند.

 نماینده جنبش حزب‌الله در ایران با بیان اینکه عماد در ۲۰ سالگی توانست حزب بعث را که در لبنان بسیار قوی بود و حتی رئیس‌جمهور از این حزب حقوق می‌گرفت را از بین ببرد، یادآور شد: عماد مغنیه در زندگی شخصی فقط به فکر جهاد بود و زندگی وی از اول تا آخر مبارزه و جهاد بود.

وی با اشاره به ۲۵ سال زندگی عماد مغنیه به دور از انظار عمومی که یک زندگی کاملا جهادی و بسیار سخت بود، خاطرنشان کرد: این روحیه را جهان اسلام و به خصوص تشیع نیاز دارند و اگر می‌خواهید جوانان و نوجوانان ما به نتیجه و موفقیت برسند، باید زندگی جهادی را در پیش بگیرد.

انتهای پیام/

 

source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.