کد خبر : 36902
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 آگوست 2015 - 13:10

احداث پارک محله ای با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در اهر

احداث پارک محله ای با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در اهر

عیسی اسدی در گفتگو با خبرنگار اهروصال، با اشاره به اینکه فضای سبز در شهرستان اهر افزیش می یابد، اظهار داشت: باتوجه به مشکلات کم آبی شهرداری اهر با اجرای سیستم های نوین آبیاری فضای سبز را در شهر اهر افزایش می دهد. وی با بیان اینکه ایجاد پارک و مراکز تفریحی برای رفاه حال

عیسی اسدی در گفتگو با خبرنگار اهروصال، با اشاره به اینکه فضای سبز در شهرستان اهر افزیش می یابد، اظهار داشت: باتوجه به مشکلات کم آبی شهرداری اهر با اجرای سیستم های نوین آبیاری فضای سبز را در شهر اهر افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه ایجاد پارک و مراکز تفریحی برای رفاه حال شهروندان در اولویت شهرداری اهر قرار دارد، افزود: مطالعات پروژه و برنامه ریزی های لازم برای ایجاد پارک در محله های آذغان، خیابان فتحی و ساری زمی انجام شده و طی ماه های آینده عملیات اجرایی آغاز می شود.

شهردار منطقه یک اهر ادامه داد: همچنین ساخت پارک محله ای در بهرام آباد در زمینی بمساحت پانصد متر مربع و با اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی آغاز شده که تا پایان سال جاری افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

اسدی با اشاره به اینکه فضای تفریح و تجهیزات بازی برای کودکان نیز در پارک های احداثی لحاظ شده است، تصریح کرد: بهره برداری از پارک های محله ای در ترافیک خودروها نیز کاهش چشمگیری خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تاکنون در شهر اهر به ازای هر نفر تنها ۱ متر فضای سبز ایجاد شده که نسبت به استانداردها کمتر از حد معول است.

شهردار منطقه یک اهر همچنین از افتتاح فاز یک پارک ساحلی چایکنار شرقی خبر داد و خاطر نشان کرد: با اجرای پروژه های تفریحی و سرگرمی امیدواریم بتوانیم بخشی از نیازهای شهروندان اهری را در این جهت رفع کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
اهری چهارشنبه , 5 آگوست 2015 - 9:24

پارک ساحلی در چایکنار به پاتوق معتادین تبدیل شده است .

نظرات بسته شده است.