کد خبر : 3689
تاریخ انتشار : جمعه 30 ژانویه 2015 - 18:45
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای امروز «جهاد» در وجود همه جوانان شیعه تکثیر شده است بسته هستند

امروز «جهاد» در وجود همه جوانان شیعه تکثیر شده است

امروز «جهاد» در وجود همه جوانان شیعه تکثیر شده است

به گزارش اهروصال به نقل از  فارس بیانیه فرزندان شاهد به مناسبت شهادت جهاد مغنیه به شرح زیر است: والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا ان الله لمع المحسنین (سوره عنکبوت آیه ۶۹) و جهاد عزیز، خون پاک تو راه را دوباره نشانمان داد. باز هم برایمان راه پدرها را روشن کرد و ایمانمان را قوی‌تر





به گزارش اهروصال به نقل از  فارس بیانیه فرزندان شاهد به مناسبت شهادت جهاد مغنیه به شرح زیر است:

والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا ان الله لمع المحسنین (سوره عنکبوت آیه ۶۹)

و جهاد عزیز، خون پاک تو راه را دوباره نشانمان داد. باز هم برایمان راه پدرها را روشن کرد و ایمانمان را قوی‌تر که خدا باز هم با ماست تا در این راهیم بی‌تردید. دیروز مادرانی مردانه جگرگوشه‌ها را مهیای رزم کردند و قهرمانانه بر بساط شهادتشان نه سوگ نامه که رزم نامه خواندند و امروز مادری از دیگر سو، از همان قبیله نور به شهادت پسر افتخار می‌کند.

و آن مادران دیروز و امروز همه چشم بر بلندای تاریخ گوش به فریادی دادند حیدری، که زمان را در نوردیده و ستم را به سخره گرفته است در همه زمان‌ها و همه مکان‌ها؛ فریادی که طنین می‌افکند پژواک غیورانه نوایش که «الحمدلله الذی اکرمنا بالشهاده»

جهاد عزیز، جوان برومند لبنان، فرزند شجاع حزب‌الله، بر صحیفه دلهامان طول عمر کوتاهت را در پهنای عرض تاثیر خون سرخت محاسبه کرده‌ایم، پاسخ شگفت‌آور بود؛ مساحتی به وسعت تمام دل‌های عاشق موعود. چه خوب خون پاکت فرمایش مولایمان را به خاطر آورد که «بهشت بهای جان‌هایتان است» به خاطرمان آورد که مبادا آن را ارزان معامله کنیم در این کسادی بازار شهامت.

جهاد عزیز، امروز خون تو همه کربلا برایمان مروری چند باره کرد؛ گویا همان قوم شقی است که دلیل جنگ با مولا را عداوت پدر می گوید و جاهلانه نعره «بغضا لابیک» سر می‌دهد.

امروز دشمن تو را از لبنان می‌گیرد از این ترس که فردا حاج رضوان دیگری پیش رویش نباشد و زهی خیال باطل که تو می‌رویی و می‌بالی هر آن، و در قلب هر شیعه، دشمن سبک سر عنود کودک کش، باید بداند همه کودکان و جوانان شیعه، جهادند و جهاد اگر تا دیروز جهاد پسر حاج رضوان بود، امروز در وجود همه جوانان شیعه تکثیر شده است.

امروز خون تو دوباره راه را نشان خواهد داد و مادر استوارت مطمئن باشد که به ازای جهادی که به خدایش تقدیم نمود به شماره تمام فرزندان شهید این دیار جهاد خواهد داشت.

اکنون سخن ما وارثان آن راست قامتان همیشه تاریخ، شهیدان ایران، با دلیر مردان و شیرزنانی است که به حق در کسوت حزب‌الله‌اند، با فرزندان برومند حضرت روح‌الله در لبنان، با شماییم؛ افتخارمان اینکه هم صداییم و همراهتان در پیمودن طریقی که سیدنا الشهید با بذل جان گشود که همان طریق عزت و شهادت است، همان طریقی که پدرانمان دیروز مردانه بر آن جان سپردند.

باور داریم آگاهانه گام در مسیری نهاده‌ایم که سیدالشهداء آن را جز سعادت نمی‌دانست، قدم بر مسیری نهاده‌ایم که پدران شهیدمان با پیروی از سیره امام الشهدا با بذل خون خویش نگذاشتند حتی وجبی از خاک مقدسمان لگدکوب اغیار شود.

بر طریقی پای فشرده‌ایم و بر آن مومنانه ایمان داریم که گستره آن وطن، باورهای باروری است که امروز در گوشه گوشه این جهان پر از بیداد، فریاد مبارزه با جور و دفاع از مظلوم بر می‌آورد. خواه در لبنان و فلسطین و سوریه باشد، خواه در عراق و بحرین و جای جای جغرافیای این دنیا.

امروز از اینجا، از ام القرای اسلام، پشت سر فرزانه دل آگاهمان، همو که شما نیز چون ما امامش می‌خوانید و به پیروی‌اش می‌بالید، خامنه‌ای عزیز، دست در دست شما و آن سید حیدری نژاد که امروز نه حمیت کور عربی که غیرت شیعی بر وجودش می‌بالد، «سید حسن نصرالله بزرگ» با شما، با جهاد و با حاج رضوان، با شهید الله دادی، با شهید تقوی و دوباره با پدرانمان پیمان می‌بندیم که در مسیر عزت و سربلندی اسلام تا پای جان ایستاده‌ایم و نجوایی با صاحبمان حضرت حجت عجل‌الله تعالی فرجه الشریف.

آقای ما، در این دنیای پرشرر، جرم ما عدالت‌طلبی است. امروز تفکر شیعه بارورتر از همیشه، آماده‌تر از همیشه تاریخ و شکوهمندتر از هرگاه،تو را از عمق جان می‌خواند.

آقای ما، در فرج شتاب کن تا آنان که خداوند طبق «انما نملی لهم یزدادوا اثما» فرصتشان داده دریابند که همه تلاششان جز «هبائا منثورا» چیزی نبوده است.

آقای ما: ماجرای کوفه و بی‌وفایی گذشت؛ امروز همه ایستاده‌اند.

و کلام آخر

خطاب به رژیم جعلی، منحوس و نحس صهیونیستی، از اصحاب آخرالزمانی امام عشق، این کلام را به خاطر بسپار:

شیعیان مولایی هستیم که با اشارت علی زمانه، کابوس فتح خبیر را پیش چشمانتان زنده می‌کنیم. مدعیان دروغین سلیمان! خاتم سلیمانی در دست ماست ه سردار غیور سلیمانی گوش به فرمان امام ماست.

از تبار شهیدانی هستیم که راحت از چشم دشمن ربودند اشارتی از ملوایمان کافی است که از تل آویو و هرچه در آن است جز خاکستری نماند.

کوتاه سخن: فرزندان عنود یهود «جهزوا ملاجئکم»

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

انتهای پیام/

 

source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.