کد خبر : 3683
تاریخ انتشار : جمعه 30 ژانویه 2015 - 18:43
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کفاشیان: پولادی می‌ترسد برگردد بسته هستند

کفاشیان: پولادی می‌ترسد برگردد

کفاشیان: پولادی می‌ترسد برگردد

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی کفاشیان در حاشیه تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی درباره تمدید قرارداد با کی‌روش گفت: کی روش می‌گوید اگر ابزار و امکاناتی که می‌خواهم فراهم نمی‌کنید می‌روم من هم به او گفته‌ام این امکانات را فراهم می‌کنیم چون با او تا





به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی کفاشیان در حاشیه تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی درباره تمدید قرارداد با کی‌روش گفت: کی روش می‌گوید اگر ابزار و امکاناتی که می‌خواهم فراهم نمی‌کنید می‌روم من هم به او گفته‌ام این امکانات را فراهم می‌کنیم چون با او تا پایان جام جهانی قرارداد داریم و وظیفه‌مان این است که حمایت کنیم.

وی درباره اینکه رئیس‌جمهور در مراسم امروز از بازی خوب ایران و آرژانتین صحبت کرد، اظهار داشت:‌ اینکه تیم ملی خوب بازی کند برای مردم مهم است. اگرچه بردی نبود اما همه مردم رضایت داشتند و میلیاردها نفر از فوتبال ایران در جام جهانی راضی بودند. دیدار  ایران و آرژانتین فراموش نشدنی بود.

وی درباره اینکه بین شما و وزارت ورزش اختلاف نظر وجود دارد آیا فکر می‌کنید با صحبت‌های امروز رئیس‌جمهور کی‌روش به کارش ادامه دهد، تصریح کرد: مردم به فوتبال علاقه دارند و آنها کی‌روش را قبول کرده‌اند با وضعیت فعلی کار کردن سخت است اگر شرایط اینگونه باشد کی‌روش باید در خانه بنشیند و فوتبال را نگاه کند. او بازی تدارکاتی می‌خواهد و در این صورت می‌تواند کار کند. ما به حمایت برای بودجه نیاز داریم و اسپانسر کفاف ما را نمی‌دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره بازنگشتن پولادی به ایران خاطرنشان کرد: پولادی قبل از اینکه وضعیت سربازیش مشخص شود با مبلغ بسیار بالایی قرارداد بسته است او از خدایش است به ایران برگردد اما می‌ترسد بیاید و دیگر نتواند برگردد. مسئولان نظام وظیفه خودشان این اجازه را گرفتند که پولادی برای تیم ملی بازی کند قطعاً تسهیلاتی فراهم خواهد شد تا او برگردد.

کفاشیان درباره تغییرات فدراسیون فوتبال و رفتن نبی هم گفت: این هفته تغییراتی خواهیم داشت نبی هم جزو تغییرات است اما در فدراسیون می‌ماند.

انتهای پیام/ی

source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.