کد خبر : 36815
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آگوست 2015 - 4:24
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ضرورت آسفالت خیابان‌های پروژه‌های مسکن مهر شهرستان اهر بسته هستند

ضرورت آسفالت خیابان‌های پروژه‌های مسکن مهر شهرستان اهر

ضرورت آسفالت خیابان‌های پروژه‌های مسکن مهر شهرستان اهر

به گزارش اهروصال، سید محمد عابدی بعداز ظهر شنبه در بازدید از آخرین روند احداث مسکن مهر در شهرستان اهر گفت: باید طرح ها و مجتمع های مسکن مهر در شهرستان اهر محوطه سازی شده و زیرساخت های آنها تکمیل شود. وی با بیان اینکه از ۴ هزار و ۶۲۷ واحد مسکونی مسکن مهر در

به گزارش اهروصال، سید محمد عابدی بعداز ظهر شنبه در بازدید از آخرین روند احداث مسکن مهر در شهرستان اهر گفت: باید طرح ها و مجتمع های مسکن مهر در شهرستان اهر محوطه سازی شده و زیرساخت های آنها تکمیل شود.

وی با بیان اینکه از ۴ هزار و ۶۲۷ واحد مسکونی مسکن مهر در شهرستان اهر اعم از تعاونی ها، خودمالک و گروهی که احداث شده و یا در حال احداث می باشد، ۳ هزار و ۶۰۲ واحد مسکونی فروش اقساط شده و تحویل صاحبان آنها شده است، گفت: تلاش می کنیم مشکلات مسکن های مهر هرچه زودتر در این شهرستان برطرف شود.

عابدی با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۵ واحد مسکونی مهر باقی مانده نیز در حال احداث است، ادامه داد: سعی می شود اینها هم در سال جاری به صاحبان آنها تحویل داده شود.

فرماندار شهرستان اهر با تاکید بر اینکه تمام مدیران مربوطه برای اتمام و تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان و همچنین برطرف کردن مشکلات موجود در این پروژه همت کنند، گفت: از ادارات خدمات رسان انتظار داریم با جذب اعتبارات زیربنایی نسبت به محوطه سازی و آسفالت پروژه های مسکن مهر که در شهرستان اهر احداث شده و یا می شود در سال جاری اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.