کد خبر : 36552
تاریخ انتشار : شنبه 1 آگوست 2015 - 21:19
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نخستین نمایشگاه عکس طبیعت در اردبیل گشایش یافت بسته هستند

نخستین نمایشگاه عکس طبیعت در اردبیل گشایش یافت

نخستین نمایشگاه عکس طبیعت در اردبیل گشایش یافت

نخستین نمایشگاه عکس طبیعت با حضور مسئولان استانی و جمعی از هنرمندان در سالن مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل گشایش یافت. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، اسفندیار هوشیار، عضو شورای شهر اردبیل عصر امروز در آئین افتتاح نخستین نمایشگاه عکس طبیعت در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل دارای هنرمندان مجرب، فرهیخته و حرفه‌ای





نخستین نمایشگاه عکس طبیعت با حضور مسئولان استانی و جمعی از هنرمندان در سالن مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل گشایش یافت.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، اسفندیار هوشیار، عضو شورای شهر اردبیل عصر امروز در آئین افتتاح نخستین نمایشگاه عکس طبیعت در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل دارای هنرمندان مجرب، فرهیخته و حرفه‌ای است که با به تصویر کشیدن زیبایی‌های طبیعت تحول عظیمی در احساس و عواطف عموم مردم به وجود می‌آورند.

وی بیان کرد:‌ طبیعت اردبیل دارای استعدادهای بسیار بالا و فوق‌العاده‌ای بوده و هنرمندان اردبیلی همچون موسی تقوی نمین با استفاده از تخصص و حرفه خود این زیبایی‌ها را در قالب عکس و تابلو به نمایش گذاشته‌اند که باید قدردان این هنرمندان باشیم چرا که هنرمندان رسالت بسیار عظیمی در به تصویر کشیدن زیبایی‌های طبیعت دارد.

هوشیار با بیان اینکه باید برگزاری نمایشگاه‌های عکس با محوریت طبیعت در اردبیل افزایش یابد، افزود: شهرداری و شورای شهر اردبیل با تمام توان از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی استقبال می‌کند چرا که این نمایشگاه‌ها نقش بسیار اساسی در آشنایی مردم با زیبایی‌های طبیعت دارند.

عضو شورای شهر اردبیل تصریح کرد: هنرمندان عکاسی رسالت بسیار خطیری در جامعه دارند و باید این هنرمندان توسط مسئولان استانی به طور همه‌جانبه حمایت شوند تا هنر خود را به صورت زیبا برای مردم ارائه کنند.

نخستین نمایشگاه عکس طبیعت در اردبیل به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر بوده و در این نمایشگاه ۴۷ تابلو عکس هنرمند اردبیلی، موسی تقوی نمین با موضوع طبیعت در معرض نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.