کد خبر : 36355
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 جولای 2015 - 22:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیشرفت فیزیکی مسکن‌های مهر کشور ۸۷ درصد است بسته هستند

پیشرفت فیزیکی مسکن‌های مهر کشور ۸۷ درصد است

پیشرفت فیزیکی مسکن‌های مهر کشور ۸۷ درصد است

 قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر در سطح کشور ۸۷ درصد و در استان همدان ۹۱ درصد است. به گزارش اهروصال به نقل از مهر، احمد اصغری مهرآبادی شامگاه امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر ملایر اظهار داشت: میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر در





 قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر در سطح کشور ۸۷ درصد و در استان همدان ۹۱ درصد است.

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، احمد اصغری مهرآبادی شامگاه امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر ملایر اظهار داشت: میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر در سطح کشور ۸۷ درصد و در استان همدان ۹۱ درصد است.

 وی با تاکید بر اینکه تا شهریور سال آینده پرونده مسکن مهر در استان همدان بسته می‌شود، گفت: سیاست کلی مبنی بر این است که تا پایان سال ۹۵ پرونده مسکن مهر را با حمایت دستگاه‌های ذی‌ربط و متولی به اتمام برسانیم.

 مهرآبادی با اشاره به اینکه مشکلات مسکن مهر در سراسر کشور تقریباً مشابه است، تصریح کرد: خوشبختانه در همدان و ملایر در زمینه مسکن مهر خوب کار شده است به ویژه موقعیت مسکن مهر در ملایر بسیار عالی است و چشم انداز بسیار خوبی را پیش‌رو دارد.

 وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای حل مشکل آب مسکن مهر در ملایر اظهار داشت: در سراسر کشور به یک هزار و ۵۵۰ باب مدرسه برای مسکن مهر نیاز است که از این تعداد ۴۳۹ باب در حال احداث و ۱۳۹ مدرسه به مرحله بهره‌برداری و افتتاح رسیده است.

 مهرآبادی تصریح کرد: همچنین ۴۰۵ مسجد و ۵۰ کلانتری از دیگر نیازهای مسکن مهر در کشور است که ۱۹۱ مسجد و ۲۱ واحد کلانتری در مساکن مهر ایجاد شده است.

 وی با اشاره به حمایت ۳۰۰ میلیون تومانی وزارت راه برای آبرسانی به مساکن مهر در ملایر گفت: مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان نیز با شروع کار در این زمینه برای حل این مشکل در ملایر ختصاص می‌یابد.

 مهرآبادی با تاکید بر اینکه ۲۵۰ هزار واحد در کشور آماده بهره‌برداری هستند ولی به دلیل مشکل انشعابات قابل واگذاری نیستند، گفت: برای حل مشکل ترانشه و دیواره حائل در مسکن مهر نیز مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان کمک شده تا هر چه زودتر بتوان از خطرات احتمالی آن جلوگیری کرد.

 وی با اشاره به تخصیص ۵۰۰ میلیون تومان یارانه برای آماده‌‌سازی و محوطه‌سازی مسکن مهر ملایر گفت: یک هزار تن قیر یارانه‌ای نیز برای مشکل مسیر و محوطه‌سازی مسکن مهر اختصاص می‌یابد.

 انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.