کد خبر : 36290
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 جولای 2015 - 13:18
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اقامه نماز و پرداخت زکات مظهر حکومت دینی است بسته هستند

اقامه نماز و پرداخت زکات مظهر حکومت دینی است

اقامه نماز و پرداخت زکات مظهر حکومت دینی است

به گزارش خبرنگار اهروصال، آیت الله جواد حاجی زاده در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان اهر اظهار داشت: مسئولان برای تحقق اقتصاد مقاومتی فضای ایجاد اشتغال را برای جوانان تحصیل کرده و نکرده را هموار کنند چرا که در حال حاضر این موضوع مهمترین دغدغه همه اقشار جامعه است. وی با تاکید بر اینکه دولت

به گزارش خبرنگار اهروصال، آیت الله جواد حاجی زاده در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان اهر اظهار داشت: مسئولان برای تحقق اقتصاد مقاومتی فضای ایجاد اشتغال را برای جوانان تحصیل کرده و نکرده را هموار کنند چرا که در حال حاضر این موضوع مهمترین دغدغه همه اقشار جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید از طرح های اشتغالزا برای جوانان حمایت کند، افزود: مسئولان باید ایجاد اشتغال و حمایت از طرح هایی که در گرداندن چرخه اقتصادی کشور موثر است و رهبر انقلاب بر آن تاکید دارند، مد نظر قرار دهند و به این موضوع نیز توجه داشته باشند که بسترسازی برای اقامه نماز در هر شرایطی در ایجاد اشتغال و حمایت از طرح های اقتصادی کشور موثر است.

امام جمعه اهر با اشاره به اینکه اقامه نماز، پرداخت زکات و امر به معروف و نهی از منکر مظهر حکومت دینی است، گفت: اگر در تمامی مساجد، ادارات، مدارس و کارخانجات نماز اقامه نشود نمی توان نشان داد که کشور ما جمهوری اسلامی است.

حاجی زاده ادامه داد: حضور پرشور مردم در صفوف نماز جمعه و جماعت باید با ایجاد فضای سالم و نشاط حفظ شود.

وی با بیان اینکه بایستی محلی جهت اقامه نماز برای مسافران و گردشگران ایجاد شود، تصریح کرد: با فرارسیدن فصل تابستان مسافران زیادی از شهرستان اهر رفت و آمد می کنند باید محل و مکانی برای اقامه نماز این مسافران در نظر گرفته شود.

امام جمعه اهر در پایان بر بسترسازی برای حضور کارگران، دانش آموزان، دانشجویان و سایر آحاد مردم درجهت اقامه نماز تاکید و خاطر نشان کرد: ائمه جماعت با زمینه سازی و مدیریت درست مردم را برای حضور در صفوف نماز دعوت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.