کد خبر : 35904
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 جولای 2015 - 8:17
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تجلیل از حسین محب اهری در اختتامیه جشنواره تئاتر کوتاه اهر بسته هستند

تجلیل از حسین محب اهری در اختتامیه جشنواره تئاتر کوتاه اهر

تجلیل از حسین محب اهری در اختتامیه جشنواره تئاتر کوتاه اهر

احمد رجب پور در گفتگو با خبرنگار اهروصال، گفت: تاکنون ۱۷۱ اثر از شهرهای مختلف ۲۵ استان کشور به دبیرخانه جشنواره رسیده و کار بازبینی آثار آغاز شده است. وی با اشاره به اینکه حمایت های لازم از سوی مسئولان از جشنواره تئاتر ضرورت دارد، اظهار داشت: تاکنون کمک مای چندانی به جشنواره تئاتر نشده

احمد رجب پور در گفتگو با خبرنگار اهروصال، گفت: تاکنون ۱۷۱ اثر از شهرهای مختلف ۲۵ استان کشور به دبیرخانه جشنواره رسیده و کار بازبینی آثار آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه حمایت های لازم از سوی مسئولان از جشنواره تئاتر ضرورت دارد، اظهار داشت: تاکنون کمک مای چندانی به جشنواره تئاتر نشده است اما هنرمندان شهرستان اهر به علت علاقه ای که توسعه منطقه دارند و علیرغم مشکلات مالی برای اجرای بهتر این جشنواره تلاش می کنند و در مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره نیز، حسین محب اهری از بازیگران بنام سینما و تلوزیون کشورمان مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

دبیر اجرایی نهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ادامه داد: اگر مشکلات مالی را درگیر برگزاری جشنواره تئاتر نکنیم، یقیناً مشکلی نخواهیم داشت هرچند که سرمایه گذاری بخش خصوصی در این جشنواره به بالا بردن سطح کیفیت تئاتر کمک بزرگی خواهد کرد از مردم و مسئولان نیز انتظار داریم با کمک های مادی و معنوی خودشان ما را در اجرای با شکوه تر نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه شهرستان اهر یاری کنند.

 

۱۷۷۵۸۷۴

وی از برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کوتاه ارسباران در سال های آینده نیز خبر داد و گفت: مقدمات برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کوتاه ارسباران انجام شده و در طی دو سال آینده بطور بین المللی و با حضور هنرمندان از پنج کشور برگزار خواهد شد.

رجب پور در پایان با تاکید بر اینکه آثار راه یافته به جشنواره تئاتر ارسباران بزودی توسط هیات بازبینی اعلام خواهد شد، اضافه کرد: هیات بازبینی کار خود را با ۱۷۰ اثر نمایشی شروع کرده اند و تا هفته آینده آثار منتخب و راه یافته بخ این جشنواره مشخص می شود و تنها آثاری که از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند نهایی خواهند شد و این امر در بالا بردن سطح جشنواره بسیار موثر خواهد بود.

گفتنی است نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه (زیر پنج دقیقه ای) ارسباران روزهای ۲۳ تا ۲۷ مرداد امسال در شهرستان اهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.