کد خبر : 35871
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 جولای 2015 - 20:53
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جدال جام باختگان در تبریز / نفت به جای بنزین برای حرکت تراکتور بسته هستند

جدال جام باختگان در تبریز / نفت به جای بنزین برای حرکت تراکتور

جدال جام باختگان در تبریز / نفت به جای بنزین برای حرکت تراکتور

به گزارش اهروصال، پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور این هفته آغاز می‌شود و در حساس‌ترین بازی هفته تیم‌های دوم و سوم فصل گذشته در تبریز به مصاف هم می‌روند. تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در سال گذشته به ترتیب بیشترین صدرنشینی لیگ برتر را به خود اختصاص داده بودند. شرایط در هفته پایانی و

به گزارش اهروصال، پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور این هفته آغاز می‌شود و در حساس‌ترین بازی هفته تیم‌های دوم و سوم فصل گذشته در تبریز به مصاف هم می‌روند.

تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در سال گذشته به ترتیب بیشترین صدرنشینی لیگ برتر را به خود اختصاص داده بودند. شرایط در هفته پایانی و جدال رو در رو به گونه‌ای بود که پیروزی هر یک قهرمانی این تیم را برای نخستین بار مسجل می‌کرد. در آن بازی ابتدا نفت با یک گل پیش افتاد، اما در ادامه تیم تراکتورسازی تبریز با زدن سه گل پیش به سوی قهرمانی گام برداشت.

در ۱۵ دقیقه پایانی تیم نفت بازی را به تساوی کشاند تا جام قهرمانی به شانس سوم مسابقات سپاهان اصفهان رسد.

حوادث تلخ دقایق پایانی بازی تراکتورسازی با نفت حتی پای سیاسیون را نیز باز کرده و رئیس جمهور دستور بررسی اتفاقات صورت گرفته در تبریز را صادر کرد. با وجود اعلام صریح کمیته بررسی به اشتباهات تاثیرگذار داور و محرومیت وی، نتیجه و قهرمان جام تغییر نیافت و عملا تیم تراکتورسازی به سومین نایب قهرمانی خود دست یافت، در حالی که نزدیک به نیم فصل در صدر جدول قرار داشت.

حالا فینال بازی فصل گذشته در هفته اول برگزار می‌شود. سرمربیان دو تیم تراکتورسازی و نفت تهران تغییر نیافته، با این وجود در بین بازیکنان دو تیم تغییرات زیادی دیده می‌شود.

در تیم نفت تهران حسین ابراهیمی، کمال‌الدین کامیابی، غلامرضا رضایی، لئوناردو پادوانی و محمد امین حاج محمدی از این تیم جدا و سید جلال حسینی، پیام صادقیان، آلویز تانگ، محمد دانشگر، کارلوس سانتوس و مهدی مومنی به جمع شاگردان علی منصوریان اضافه شدند.

اما تغییرات در تیم تراکتورسازی بیشتر بوده و از بازیکنان جدا شده این تیم می‌توان به حامد لک، عیسی اندوی، مهدی کیانی، شهریار شیروند، محسن دلیر، آندرانیک تیموریان، لوسیانو ادینهو، فرشاد احمدزاده، دوسانتوس، احمد امیرکامدار و حبیب گردانی اشاره کرد.

سروش رفیعی، سزار دوسانتوس موریرا، محمدرضا اخباری، مهرداد طهماسبی، حمزه یونس، احمد عبدالله‌زاده، کارلوس کاردوسو و بختیار رحمانی بازیکنان جدید تراکتورسازی هستند.

قدر مسلم در بازی بین دو تیم تعداد زیادی از بازیکنان فصل گذشته حضور نخواهند داشت و با توجه به اینکه مسابقات در هفته اول است و بازیکنان جدید تیم‌ها هنوز هماهنگ نشده‌اند، انتظار بازی‌های تماشاگرپسند در هفته اول وجود ندارد، ولی تماشاگران تیم تراکتورسازی خواهان پیروزی بر نفت تهران هستند تا مرحمی بر زخم از دست دادن جام قهرمانی دوره قبلی لیگ برتر باشد.

بازی دو تیم در فصل گذشته در تهران با نتیجه دو بر یک به سود نفت به اتمام رسیده و در تبریز نیز با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه یافت.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز با نفت تهران ساعت ۱۸ روز جمعه ۹ مرداد در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.