کد خبر : 3546
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 ژانویه 2015 - 20:37
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فال روز جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ بسته هستند

فال روز جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

فال روز جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

فروردین: توانایی شما در پیش بینی آینده تان به طرز عجیبی قوت گرفته است. شما در فعالیت های خلاق و عمومی بسیار فعال خواهید بود. بهتر است زمینه را برای یک پروژه جدید آماده نمایید. اردیبهشت: دور گذشته را خط قرمز می کشید و در های جدیدی در زندگی به روی تان باز خواهد شد.

فروردین:

توانایی شما در پیش بینی آینده تان به طرز عجیبی قوت گرفته است. شما در فعالیت های خلاق و عمومی بسیار فعال خواهید بود. بهتر است زمینه را برای یک پروژه جدید آماده نمایید.

اردیبهشت:

دور گذشته را خط قرمز می کشید و در های جدیدی در زندگی به روی تان باز خواهد شد. عصبی بودن شما کار دست تان می دهد. اگر آدم تنبل و منفعلی هستید روز خوبی در انتظار تان نخواهد بود. گرچه ستاره شما مسیر زندگی تان را تغییر خواهد داد.

خرداد:

فرصت یک شروع تازه را به دست خواهید آورد. خود را باور کنید و اجازه ندهید افکار منفی شما را از مسیر پیشرفت منحرف سازند. منافع تان تامین خواهد شد.

تیر:

روز حساسی در پیش رو دارید اما خوش بینی خود را از دست نخواهید داد. خوب می دانید که امروز روز حرکت رو به جلو است. امروز برای تیری های فعال در فعالیت های اجتماعی روز پر اهمیتی خواهد بود. اعتبار تان در خانواده، محیط کار و یا جمع دوستان به خطر می افتد.

مرداد:

دوست یا شریک تان تبدیل به مرکز ثقل شما می شود. اگر این فرد، تازه وارد است درباره او پیش داوری نکنید و توقع نداشته باشید رفتار افراد انعکاس دقیق رفتار شما باشد. برای اینکه مصداق دو روح در یک بدن باشید مجبورید خیلی تلاش کنید.

شهریور:

روی اتخاذ یک تصمیم مهم تمرکز خواهید کرد. به شدت علاقمند به تغییر در زندگی خود هستید. ممکن است تصمیم بگیرید کار تان را ترک کرده ویا تغییر شغل دهید و یا دایره اجتماعی خود را عوض نمایید. ستاره شما شوق و شور تان را تشویق می کند اما تمایل ندارد به نا کجا آباد بروید.

مهر:

پر از انرژی و بی قرار هستید. فعالیت جسمانی و آزادی عمل خود را به دست آورده اید. برای شما صعود به مرحله بعدی یک پروژه یا شروع تازه در روابط بسیار آسان است.

آبان:

برای حرکت رو به جلو مجبورید از حالت روزمرگی خارج شوید. به جای ایجاد تغییر ناگهانی، بهتر است اصول اساسی امور را بررسی و درک نمایید. تمام موانع امروز ماهیت روانی دارند.

آذر:

امروز یک نفس راحت می کشید. ممکن است شخصی از اطرافیان شما نظر تان را به خود جلب نماید. امکان دارد با دوست دوران کودکی یا یکی از اقوام راه دور خود تماسی داشته باشید. برنامه های جدیدی را آغاز خواهید کرد، برای مثال ممکن است بخواهید رویای همیشگی خود را به حقیقت برسانید.

دی:

قادر به اجرای برنامه های خود نخواهید بود. ممکن است به عقاید قدیمی خود پایبند بمانید. از ایجاد تغییر در جنبه هایی از زندگی خود کهه نیازمند به روز رسانی هستند، نهراسید.

بهمن:

زمان آن رسیده که از رویا پردازی لذت ببرید. ذهن شما با شراکت، دوستی جدید، روش های پیشبرد عقاید منحصر به فرد و بروز دادن خویش درگیر است. برای تلاش بیشتر انگیزه پیدا می کنید.

اسفند:

امروز برای برداشتن گام های معین عجله نکنید. حتی اگر مدارک عالی دانشگاهی هم داشته باشید نباید فکر کنید که هم کاره شما هستید. قبل از صعود به مرحله بعد، سعی کنید نه تنها به تجارب خود تکیه کرده بلکه به راهنمایی های دیگران نیز توجه نمایید.

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی زیگیل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.