کد خبر : 35458
تاریخ انتشار : جمعه 24 جولای 2015 - 10:54

کشف ۴ هزار حلقه سی‌دی غیر مجاز از واحد صنفی بازی‌ رایانه‌ای در اهر

کشف ۴ هزار حلقه سی‌دی غیر مجاز از واحد صنفی بازی‌ رایانه‌ای در اهر

به گزارش خبرنگار اهروصال، سرهنگ "رحیم محمدی" در گفت وگو با خبرنگاران در اهر، گفت: برای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و جمع‌آوری محصولات ضدفرهنگی بازدید از واحدهای صنفی خدمات بازی‌های رایانه‌ای و نوارفروشی‌ها در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان به اجرا درآمد. وی افزود: در این طرح از واحدهای صنفی بازی‌های رایانه‌ای بازدید شد

به گزارش خبرنگار اهروصال، سرهنگ "رحیم محمدی" در گفت وگو با خبرنگاران در اهر، گفت: برای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و جمع‌آوری محصولات ضدفرهنگی بازدید از واحدهای صنفی خدمات بازی‌های رایانه‌ای و نوارفروشی‌ها در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح از واحدهای صنفی بازی‌های رایانه‌ای بازدید شد که از یک واحد صنفی ۴ هزار و ۴۴۵ حلقه سی‌دی غیرمجاز و سایر اقلام غیرمجاز و مخرب فرهنگی کشف و پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر همچنین از اجرای طرح کنترل و نظارت بر صنوف فروشگاه‌های البسه و لوازم آرایشی‌فروشی‌ها و از این قبیل اماکن به منظور ساماندهی و جلوگیری از ترویج فرهنگ غربی خبر داد و تصریح کرد: در این طرح که به مدت چهار روز در این شهرستان با هماهنگی قضایی به اجرا درآمد، یک واحد صنفی به دلیل فعالیت در موارد غیرمجاز و مخرب فرهنگی پلمب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نجفی چهارشنبه , 2 سپتامبر 2015 - 15:36

با جمع آوری سی دی و جمع آوری ماهواره چیزی درست نمی شود در واقع الان آن چیزها قدیمی شدند ، الان دیگری نیازی به سی دی و ماهواره نیست با اینترنت و گوشی تلفن همراه هر غلطی که بخواهند در میاورند و نه خانواده متوجه میشه و نه کس دیگری .
فرهنگ سازی و آموزش بهترین روش می باشد .

نظرات بسته شده است.