کد خبر : 35173
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 جولای 2015 - 8:43
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کنگره سرداران و ۴۷۷ شهید شهرستان شبستر برگزار می‌شود بسته هستند

کنگره سرداران و ۴۷۷ شهید شهرستان شبستر برگزار می‌شود

کنگره سرداران و ۴۷۷ شهید شهرستان شبستر برگزار می‌شود

به گزارش اهروصال، سرهنگ جعفر رزمی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در شبستر، اظهار داشت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و با تلاش و همت نهادهای مختلف شهرستان شبستر، کنگره سرداران و ۴۷۷ شهید شهرستان شبستر با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و

به گزارش اهروصال، سرهنگ جعفر رزمی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در شبستر، اظهار داشت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و با تلاش و همت نهادهای مختلف شهرستان شبستر، کنگره سرداران و ۴۷۷ شهید شهرستان شبستر با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و استمرار روحیه مقاومت امسال برگزار می شود.

وی زمان برگزاری همایش اصلی کنگره را در اسفند ماه عنوان کرد و ادامه داد: ستاد برگزاری کنگره به ریاست امام جمعه شهرستان شبستر تشکیل شده و برنامه‌های مختلفی برای طول سال برنامه ریزی شده است.

رزمی اظهاکرد: مسابقات ورزشی و محافل قرآنی مختلفی با عنوان کنگره سرداران و ۴۷۷ شهید شهرستان شبستر در طول ماه مبارک رمضان برگزار شد و برگزاری چنین برنامه‌هایی ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه شبستر با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح شهرهای نه گانه و روستاهای شهرستان شبستر آغاز شده است، افزود: سعی کردیم برنامه‌های این کنگره را در طول سال برگزار کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را بیشتر در میان اقشار مختلف مردم ترویج کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های انجام شده در راستای کنگره شهدای شهرستان شبستر، اظهار داشت: سایت کنگره به عنوان مرجع شهدای شهرستان راه اندازی شده و اطلاعات شهدا، تصاویر و اخبار و رویدادهای کنگره در این سایت منتشر خواهد گردید، لوگوی کنگره نیز طراحی شده که به همت شهرداران شهرستان شبستر این لوگو در قالب یادمان در سطح شهرها نصب خواهد شد.

رزمی با بیان اینکه در شهرهای نه‌گانه و روستاهای شهرستان شبستر میادین و خیابان‌های مختلف به نام ها و تصاویر شهدا مزین می شود، خاطرنشان کرد: تدوین کتاب، نرم افزار، برگزاری مسابقات فرهنگی و مقاله نویسی در بین دانش آموزان شهرستان و دیدار با خانواده های شهدا از دیگر برنام‌های پیش‌بینی شده کنگره شهدای شهرستان شبستر است.

انتهای پیام /

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.