کد خبر : 35056
تاریخ انتشار : شنبه 25 جولای 2015 - 5:26
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آموزش درست مصرف کردن آب به کودکان ضرورت دارد بسته هستند

آموزش درست مصرف کردن آب به کودکان ضرورت دارد

آموزش درست مصرف کردن آب به کودکان ضرورت دارد

به گزارش خبرنگار اهر وصال از هوراند، ابراهیم فریاد خواه در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش هوراند ضمن تقدیر و تشکر از رئیس اداره آموزش و پرورش و اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان هوراند با اشاره به بحث مذاکرات هسته ای که با تلاش تیم مذاکره کننده و باپشتوانه مردم وبه برکت خون

به گزارش خبرنگار اهر وصال از هوراند، ابراهیم فریاد خواه در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش هوراند ضمن تقدیر و تشکر از رئیس اداره آموزش و پرورش و اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان هوراند با اشاره به بحث مذاکرات هسته ای که با تلاش تیم مذاکره کننده و باپشتوانه مردم وبه برکت خون شهیدان و راهنماییهای مقام معظم رهبری این حرکت به نفع جمهوری اسلامی ایران به کار خود پایان خواهد داد.

فریاد خواه افزود: معاینات دانش آموزان قبل از سالتحصیلی انجام گیرد. شاه بیت موفقیت در آموزش وپرورش از طریق مشارکتهای مردمی صورت می گیرد آن را باید در کودکان نهادینه کنیم .

فرماندار شهرستان هوراند با بیان اینکه دانش آموزان پتانسیل بالایی در آموختن دارند، گفت: همه باید در مصرف آب صرفه جویی کرده و الگوی درست مصرف کردن آب را به کودکان مان بیاموزیم.

وی با تاکید بر اینکه پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود، خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از ناهنجاریهای اجتماعی در جامعه پرکردن اوقات و فراغت دانش آموزان در پایگاههای تابستانی امری خیلی مهم و ضروری است.

رئیس اداره آموزش و پرورش هوراند در ادامه این جلسه گفت: این شوراءبه منظور برنامه ریزی و هماهنگی کلیه فعالیت ها و تمهیدات مقدمات در بازگشایی مدارس بر اساس پنج محور )سازماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ و اطلاع رسانی، تائید صلاحیت، نظارت و ارزیابی) تشکیل شده و برای اعضای شورای پروژه ی مهر و همچنین اعضای کمیته ها ابلاغ صادر شده است.

محمودی اضافه کرد: برگزاری جلسه توجیهی برای مدیران مجتمع های آموزشی و مدارس مستقل در خصوص پروژه ی مهر سال ۹۴ سنجش نوآموزان بعد از ماه مبارک رمضان آغازخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مشارکتهای فکری ومادی اولیای دانش آموزان یکی از نیاز های اساسی مدارس میباشد، اظهار داشت: کمک های مردمی برای مدارس در حین ثبت نام دریافت نگردد و بعد از شروع مدارس در صورت صلاحدید، توسط انجمن اولیای مدارس اقدام گردد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.