کد خبر : 34894
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 جولای 2015 - 11:53

ارسال ۱۷۰ اثر نمایشی از ۲۵ استان کشور به دبیرخانه تئاتر کوتاه اهر

ارسال ۱۷۰ اثر نمایشی از ۲۵ استان کشور به دبیرخانه تئاتر کوتاه اهر

علیرضا آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تئاتر کوتاه در اهر با دریافت ۱۷۰ اثر از ۵۳ شهرستان در ۲۵ استان کشور به پایان رسید. وی، گفت: از یکصد و ۷۰ اثر ارسالی، ۹۰ نمایش متعلق به بخش صحنه ای و ۸۰ نمایش نیز متعلق به بخش خیابانی 

علیرضا آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تئاتر کوتاه در اهر با دریافت ۱۷۰ اثر از ۵۳ شهرستان در ۲۵ استان کشور به پایان رسید.

وی، گفت: از یکصد و ۷۰ اثر ارسالی، ۹۰ نمایش متعلق به بخش صحنه ای و ۸۰ نمایش نیز متعلق به بخش خیابانی  نهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر (ارسباران)  می باشند.

مسئول دبیرخانه دائمی تئاتر کوتاه ارسباران با بیان اینکه این آثار از ۵۳ شهرستان در۲۵ استان کشور به دبیرخانه ارسال شده است، تصریح کرد: شهرستان اهر با ۱۰ اثر، مرند با ۱۱ اثر، تبریز با ۷ اثر، سردرود با ۱ اثر، بناب با ۵ اثر، کلیبر با ۱ اثر، جلفا با ۱ اثر و مراغه با ۲ اثر از آذربایجان شرقی شرکت خواهند کرد.

آقازاده اضافه کرد: شهرستان های آستارا، بندر انزلی، همدان، پیشوا، قرچک، اسفراین، مشهد، نیشابور، الیگودرز، دزفول، آبادان، بهبهان، باوی، دشتستان، بندر گناوه، کلیایی و سنقر با ۱ اثر به نمایش خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه شهرستان های ارومیه، اردبیل، نیر، بجنورد، جزیره کیش، دورود، هرسین و استان کرمانشاه با ۲ اثر شرکت می کنند، ادامه داد: شهرستان های نقده، قائمشهر، مینوشهر، شیراز، قروه، کرج، و استان قزوین با ۳ اثر حضور می یابند.

مسئول دبیرخانه دائمی تئاتر کوتاه ارسباران افزود: شهرهای تهران، اصفهان و خرمشهر با ۴ اثر، بروجرد و سقز با ۵ اثر، پارس آباد با ۶ اثر، سنندج و اهواز با ۷ اثر، ملایر با ۸ اثر و اراک با ۲۳ اثر از استان مرکزی در نهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر حضور خواهند یافت.

وی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر را به عنوان بزرگ ترین رویداد فرهنگی منطقه دانست و گفت: عوامل اجرایی و مسئولین کمیته های این جشنواره در تلاشند تا این مراسم را هر چه باشکوه تر برگزار کنند و در این جهت همکاری تمامی مسئولین شهرستانی و استانی ضرورت دارد.

آقازاده در پایان با اشاره به اینکه نهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران از ۲۳ تا ۲۷ مرداد ماه به میزبانی شهرستان اهر برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: نمایش‌های راه یافته به بخش های صحنه ای و خیابانی در شهرستان‌های کلیبر، هریس، ورزقان، هوراند، جلفا و خداآفرین به اجرا خواهند پرداخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
سعید شایانفر دوشنبه , 20 جولای 2015 - 18:18

سلام علیکم
علیرضا آقازاده ازآن دسته افرادی که سالیان سال است در راه تئاتر اهر از جان و مال خود بادوستانشان بیش از ربع قرن فعالیت بی ریای داشته اند خداوند یار و یاور همیشگی درطول زندگانیشان ودرعرصه تئاتر باشد.

قادر مختاریان سه‌شنبه , 21 جولای 2015 - 0:40

افرین رضاجان.خسته نباشید و موفق باشید.

نظرات بسته شده است.