کد خبر : 34849
تاریخ انتشار : شنبه 18 جولای 2015 - 21:38
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای قاهره حوادث تروریستی در عراق، نیجریه و آمریکا را محکوم کرد بسته هستند

قاهره حوادث تروریستی در عراق، نیجریه و آمریکا را محکوم کرد

قاهره حوادث تروریستی در عراق، نیجریه و آمریکا را محکوم کرد

دولت مصر حوادث و انفجارهای تروریستی در عراق، شمال شرق نیجریه و ایالت تنسی آمریکا را که طی آن صدها نفر کشته و زخمی شدند، محکوم کرد. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، «بدر عبدالعاطی» سخنگوی وزارت خارجه مصر در اظهاراتی مطبوعاتی ضمن محکوم کردن حوادث و انفجارهای تروریستی در عراق، شمال نیجریه و





دولت مصر حوادث و انفجارهای تروریستی در عراق، شمال شرق نیجریه و ایالت تنسی آمریکا را که طی آن صدها نفر کشته و زخمی شدند، محکوم کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، «بدر عبدالعاطی» سخنگوی وزارت خارجه مصر در اظهاراتی مطبوعاتی ضمن محکوم کردن حوادث و انفجارهای تروریستی در عراق، شمال نیجریه و ایالت تنسی آمریکا بر خطر تروریسم تأکید کرد و گفت: این حوادث مکرر نشان می‌دهد که تروریسم دین، وطن و سرزمین نمی‌شناسد بلکه یک پدیده جهانی است که مبارزه با آن نیازمند اتحاد تلاش‌های بین المللی جهت ریشه‌کنی آن است.

وی بر ایستادگی قاطعانه مصر در برابر گروه‌های تروریستی و همبستگی قاهره با دولت‌های عراق، نیجریه و آمریکا تأکید کرد و بار دیگر جامعه جهانی را به اتحاد، همکاری و بسیج عمومی برای مقابله با پدیده تروریسم و عدم پناه دادن به تروریست‌ها و نیز قطع کمک‌های مالی از گروه‌های تروریستی فراخواند.

در پی انفجار یک دستگاه خودروی بمب‌گذاری شده که روز گذشته در منطقه خان بنی‌سعد در جنوب بعقوبه واقع در استان دیالی به وقوع پیوست، بیش از ۱۱۵ غیرنظامی به شهادت رسیده و بیش از ۱۷۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.

همچنین منابع خبری و پزشکی و امنیتی عراق از ناپدید شدن شمار زیادی در پی این انفجار خبر دادند.

گفته می‌شود که این خودروی بمب‌گذاری شده حامل دست‌کم سه تن مواد منفجره بوده که در یک بازار محلی در منطقه خان بنی‌سعد منفجر شده است.

گروه تروریستی داعش مسئولیت این انفجار تروریستی را به‌عهده گرفت.

انتهای پیام/*


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.