کد خبر : 34836
تاریخ انتشار : شنبه 18 جولای 2015 - 21:33
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای واکنش مسکو به انفجار تروریستی دیالی عراق بسته هستند

واکنش مسکو به انفجار تروریستی دیالی عراق

واکنش مسکو به انفجار تروریستی دیالی عراق

وزارت خارجه روسیه ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی استان دیالی عراق، اعلام کرد: این مصیبت باید به انگیزه‌ای برای کشورهای منطقه در جهت یکپارچه کردن تلاش‌هایشان برای مواجهه با تهدید تروریسم بین المللی تبدیل شود. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه روسیه حمله تروریستی به یک بازار





وزارت خارجه روسیه ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی استان دیالی عراق، اعلام کرد: این مصیبت باید به انگیزه‌ای برای کشورهای منطقه در جهت یکپارچه کردن تلاش‌هایشان برای مواجهه با تهدید تروریسم بین المللی تبدیل شود.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه روسیه حمله تروریستی به یک بازار در منطقه خان بنی سعد در استان دیالی را محکوم کرد.

وزارت خارجه روسیه در بیاینه‌ای اعلام کرد: این مصیبت باید به انگیزه‌ای برای کشورهای منطقه در جهت یکپارچه کردن تلاش‌هایشان برای مواجهه با تهدید تروریسم بین المللی تبدیل شود.

وزارت خارجه روسیه همچنین ضمن تسلیت به خانواده قربانیان این حمله تروریستی، برای مجروحان آرزوی شفای فوری کرد.

روز جمعه در پی انفجار یک دستگاه خودروی بمب‌گذاری شده در منطقه خان بنی‌سعد در جنوب بعقوبه واقع در استان دیالی بیش از ۱۱۵ غیرنظامی به شهادت رسیده و بیش از ۱۷۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.

همچنین منابع خبری و پزشکی و امنیتی عراق از ناپدید شدن شمار زیادی در پی این انفجار خبر دادند.

گفته می‌شود که این خودروی بمب‌گذاری شده حامل دست‌کم سه تن مواد منفجره بوده که در یک بازار محلی در منطقه خان بنی‌سعد منفجر شد.

گروه تروریستی داعش مسئولیت این انفجار تروریستی را به‌ عهده گرفت.

در این اقدام تروریستی حداقل ۵۰ باب مغازه به‌صورت کامل منهدم شده و بیش از ۷۰ دستگاه خودرو هم به‌صورت کامل از بین رفته است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.