کد خبر : 3477
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 ژانویه 2015 - 7:36

ای کاش میمردم و این خبر را نمی شنیدم!

ای کاش میمردم و این خبر را نمی شنیدم!

به گزارش اهروصال، عباس فلاحی باباجان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی آناج در خصوص حادثه کشته شدن پنج معلم در سانحه رانندگی صبح امروز در جاده اهر-تبریز اظهار کرد: با تمام تلاشی که برای تصویب اعتباری برای تکمیل این جاده کردیم، با این حال تنها ۲۶ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفتند و این

به گزارش اهروصال، عباس فلاحی باباجان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی آناج در خصوص حادثه کشته شدن پنج معلم در سانحه رانندگی صبح امروز در جاده اهر-تبریز اظهار کرد: با تمام تلاشی که برای تصویب اعتباری برای تکمیل این جاده کردیم، با این حال تنها ۲۶ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفتند و این در حالی است که نمی توان با این اعتبار از پیش برد.

آروزی مرگ فلاحی باباجان

وی با ابراز آروزی مرگ خویش نسبت به این حادثه اظهار کرد: اکنون با شنیدن خبر این حادثه آروزی مرگ می کنم و ای کاش می مردم و چنین خبری را نمی شنیدم.

وی با بیان اینکه این جاده پر ترافیک ترین جاده استان است با این وجود مسوولان در تکمیل این جاده کوتاهی می کنند، خاطرنشان کرد: برای خاتمه دادن به این حوادث رانندگی این جاده به  دفتر رهبر معظم انقلاب، ریاست جمهوری و وزیر نامه نوشتم.

وی با بیان اینکه تلفات این جاده از زلزله بیشتر بوده است، گفت: امروز صبح با شنیدن این خبر  با وزیر تماس گرفتم و قضیه را اطلاع دادم، آقای وزیر اکنون پاسخ دهید، جواب مردم را چه بدهم، چگونه مردم را به آرامش دعوت کنم؟!

وی با بیان اینکه لباس عزا پوشیدیم، اظهار کرد: با توجه به اینکه قبلا نیز به دلیل وقوع حوادث خونین در این جاده  جلساتی برای حل معضل این جاده تشکیل شد، با این حال اعتبار مناسبی برای تکمیل آن در نظر گرفته نشد، چرا نباید به خواسته اساسی یک ملت توجه نشود، تا کی باید در این جاده خون ها ریخته شود.

وی با اشاره به اینکه اکنون برای پاسخ دهی به مردم عاجز هستم و اروزی مرگ می کنم، گفت: زمانی که این موضوع افزایش اعتبار را برای وزیر مطرح کردم، وزیر با بی خیالی گفت که شما مگر وضعیت نفت کشور را نمی دانید.

چرا باید عده ای نزول خوار پول مس سونگون را به یغما ببرند

وی افزود: چرا باید عده ای نزول خوار و رباخوار پول مس سونگون را حیف و میل کنند و اما از این معدن برای مردم ریالی در نظر گرفته نشود؟

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای وزیر به فکر غزت و آبروی مردم باشید.

وی با ابراز تاسف اعلام کرد: اکنون حتی نمی توانم به مجلس عزای کشته شدگان این حادثه بروم و حتی یک فاتحه بدهم.

وی با بیان اینکه چه کار می توانم بکنم آیا باید بگویم که دیگر نمی خواهم نماینده باشم، اظهار کرد: مردم حاضرند که خود به دولت پول دهند تا این جاده تکمیل شود و به این حادثه های خونین خاتمه داده شود و اگر دولت تنها ۸۰ میلیارد توامن برای این جاده در نظر بگیرد این مشکل حل خوهد شد.

هویت ۵ معلمی که در حادثه خونین صبح امروز محور اهر-تبریز جان سپردند اعلام شد

خانم ها شهین پورشیخ، بیوک خانم قربان موحد، یمن حیدری، معصومه ابراهیمی و آقای علیرضا فضلی(راننده) ۵ نفری بودند که در تصادف خودروی روا و تریلر اسکانیا در محور اهر- تبریز جان خود را از دست دادند.

این گزارش حاکی است، فوت شدگان مدرسانی بودند که پس از سپری کردن دوره های آموزشی تخصصی در تهران به منظور انتقال دانش خود عازم تبریز بودند که متاسفانه جان خود را از دست دادند و ۵ خانواده دیگر ایرانی داغدار شدند.

در اثر برخورد کامیون تریلر با سواری رووا در سه راهی شهرک جاده اهر – تبریز محدوده هریس  متاسفانه ۵ نفر از سر نشینان سواری در دم جان باخته و راننده تریلر زخمی شد.

محور مواصلاتی اهر-تبریز به دلیل ترافیک زیاد، پیچ های متعدد، عریض بودن همچنین غیر استاندارد بودن در طول سال جان بسیاری از هموطنانمان را می گیرد اگرچه رانندگی صحیح با سرعت مطمئنه هم از عوامل حفظ امنیت و جبوگیری از وقوع سوانح رانندگی است ولی بی تردید تنها عامل به شمار نمی رود.

متاسفانه انتشار خبرهای ناگوار سوانح مختلف رانندگی در این مسیر، اخیرا به نقل از نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی خبری منتشر شد که دولت در بودجه سال آینده این پروژه را از اولویت ها حذف کرده و اتعباری تخصیص نداده است بی شک چنین نگرشی نسبت به یکی از شریان های حیاتی شنال غرب کشور این سئوال را در اذهان مطرح می کند که اهمیت احداث یک آزاد راه چه موقعی از سوی دولتمردان احساس می شود آیا داغدار شدن تعداد بسیار زیادی از خانواده های ایرانی کافی نیست؟

بی تردید حادثه تلخ امروز جاده اهر – تبریز بار دیگر توجهات را به سوی این پروزه جلب خواهد کرد و با گذشت چهلم درگذشتگان روز از نو روزی از نو!!!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 21 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
فرهاد پنج‌شنبه , 29 ژانویه 2015 - 10:29

من این پیامو با اشک مادرم که همکاران دو نفر از انها است مینویسم تا کی …. تاکی خبری که از جاده اهر تبریز میرسد باید مرگ باشد واقعا. دلم شکست دلم شکست

امین پنج‌شنبه , 29 ژانویه 2015 - 11:33

با سلام من هم با شنیدن این خبر بسیار متاثر شدم چند نفر از این خانم ها همکار مادرم بودن. به خانواده داغدیده و همشهریان تسلیت عرض می کنم.
به نماینده محترم و مسئولان ذیربط عزیز نیز پیشنهاد می کنم اگر ۸۰ میلیارد برای اتمام خون و خون ریزی در یک شهرستان نیاز هست و اگر دولت نیز از دادن این اعتبار لازم امتناع دارد بهتر است خود ما مردم دست به کار شویم همانطور که در مدارس به انواع مختلف از اولیا کمک مردمی جمع می شود حتما با یک مدیریت صحیح می توان این پول را از مردم و خیرین نیز جمع آوری کرد.
من خودم شخصا آماده همکاری با ارگان ها سازمان ها و افرادی هستم که می خواهند این مسئله را با کمک گرفتن از مردم و خیرین حل نمایند شهرستان اهر قبل از اینکه نیاز به خیرین مدرسه ساز داشته باشد نیاز به جاده ای ایمن برای حفظ جان معلمانش دارد.

ایمان زاده پنج‌شنبه , 29 ژانویه 2015 - 11:56

مسئولین محترم.
داغ فرزند یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بی مادر شدن. بی پدر شدن یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما را به خدا قسم به فکر باشید.

بدبخت اهری پنج‌شنبه , 29 ژانویه 2015 - 15:31

آقای فلاح اگه مردی و واقعآ به مردم خود ارزش و منزلت قائلید,برای ابراز اعتراض و همدردی استعفای خود را به مجلس,تقدیم کنید،حداقل محض اعتراض ،بصورت نمایشی

arasbarane khunin پنج‌شنبه , 29 ژانویه 2015 - 15:43

تا کی باید شاهد پرپر شدن همشهری هامون باشیم…. چند نفره دیگه باید جانشونو از دست بدند تا شما به خودتون بیاین… تاسف تاسف… غمگین شدم ناراحت شدم …. و کاش و ای کاش های شما مردم را به کام مرگ میفرستد… و شما همچنان خاموش نشسته اید …. ای خداااااااا

وطن دوست پنج‌شنبه , 29 ژانویه 2015 - 18:56

دوستان محترم فلاح چیکار کنه باید دولت بول بده یا داشته باشه وقتی دولت نفت اومده بایین بودجه عمرانی نداریم فلاح خودش رو بول کنه این ۳۰ کیلومتر هم تمام شده انصافان با همت ایشون انجام شده . به نظر من با استعفا بودجه نمیاید باید به اقای فلاح فرصت داد چون انصافان نماینده مثل ایشان نتوانسته خواسته مردم را به گوش مسیولین برساند توی دو سال فلاح زلزله اومد انصافان خوب مدیریت کردند باید به مسیولی تلاشگر مثل فلاح وقتی بیشتر از دوسال داد چون یه ساختمان ساختش کمی دوسال طول میکشد چه به جاده اهر تبریز که نماینده های قبلی متاسفانه هیچ کاری نکرده اند حالا همه ی مشکلات بر سر فلاح است و بس .

جوان اهری... پنج‌شنبه , 29 ژانویه 2015 - 19:13

……بر سردولتی که ملتش به خاگر ۸۰میلیارد هرروز کشته بشن اونوقت اونا از قیمت نفت بگن ………………دارین جلوی ……………هزارمیلیاردی را بگیرین وفقط۸۰میلیاردشو خرج یه ملت بکنین

جوان اهری... پنج‌شنبه , 29 ژانویه 2015 - 19:16

اقای فلاح شما به عنوان نماینده یه ملت باید تو مجلس با پوشیدن لباس عزا به وزیر راه بفهمانید که مردم اهربه خاطرخود خواهی ایشون کشته میشن مردم اهر باشماست لازم باشه برا ی پایان دادن به این کابوس حاظریم بیاییم تهران وجلوی وزارت راه تجمع کنیم اخه تا کی ؟

شهروند پنج‌شنبه , 29 ژانویه 2015 - 19:31

اقای وطندوست- واقعا برات خیلی متاسفم با این دیدگاه غلط-

محسن پنج‌شنبه , 29 ژانویه 2015 - 19:48

اقای فلاح ماحاضریم باهزینه خود تهران برویم ومقابل مجلس تحسن کنیم وباعکس کشته شدگان این جاده صدای ناله خودمان رابه گوشهای ناشنوای مجلس برسانیم تا به جای اصفهان وتبریز به فکر اهری ها هم باشند

arasbarane khunin پنج‌شنبه , 29 ژانویه 2015 - 20:03

آقای وطن دوست ۴ سال منتظر باشیم حل میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! خواهشا با منطق حرف بزنین

وطن دوست پنج‌شنبه , 29 ژانویه 2015 - 20:26

اقایون محترم وقتی استاندار محترم میفرمایند در زمان طلایی ایران یعنی زمانی که اقای …..و ………را نماینده کردیم هیچ بیشرفتی در جاده مشاهده نکردیم حالا که در دو سال ۳۰ کیلومتر این جاده را انهم با زلزله و ان مصیبت دلخراش اتمام کرده اند ایا به نظر شما نباید به این مسیول فرصت داد مسولی که راه ۸ ساله دو نماینده را دو ساله انجام داده ؟ تصمیم با خودمان است یا باید درجا بزنیم یا باید به واقعیت ایمان بیاوریم و صبور باشیم تا مسیول کاربلد کار را به سرانجام رساند

میلاد جمعه , 30 ژانویه 2015 - 5:36

منتظرباشین انشاءالله جواب همه کارتونو میبینین اگه این راه توتهران یاجای بزرگترازاهربود درعرض یکی دوسال تموم میشود وقتی نوبت به راه اهر میرسه با کمبود بودجه مواجه میشن متاسفم…،،،،،،،،.

اهرلی جمعه , 30 ژانویه 2015 - 17:55

واقعا متاسفیم.مسئولین این همه کشته بس نیست یا میخواین همه جانشونو ازدست بدن. آیا مسئله نفت عزیزتر از جان شهروندان است؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

شهروند جمعه , 30 ژانویه 2015 - 18:01

افسوس که با چند جمله تموم میشه در حالی که چند معلم نمونه منطقه که برای گذراندن دوره های بیموقع اداره اموزش و پرورش به تربیت معلم تبریز میرفتند از بین رفتند کشته شدند!
ما هم به این دوره رفته بودیم که ای کاش نمیرفتیم و با این صحنه ها مواجه نمیشدیم
دوره برای همه تلخ شد/
همه ما به خونه بازگشتیم اما خانواده اونها در ماتم و غم و غذاب گرفتار شدند/
هنوز هم چشمام از اشک خالی نشده.
سرمایه های کشور دارن از بین میروند و مسئولین ………
من معلم برای اخرین اخرین بار در این دوره ها شرکت کردم و نخواهم رفت
اداره اموزش و پرورش حتی هزینه رفت و برگشت مارو هم نمیدن و ماموریت حساب نمیشه
ما -۲۰۰-۳۰۰ کیلومتر با خطرات تو جاده ها گریبان هستیم بدون هیچ توجه مسئولی!
ما به فکر اینده جامعه و بچه های مسئولین هستیم اما مسئولین کوچکترین توجهی به جامعه معلمین ندارند.
متاسفم/

محسن شنبه , 31 ژانویه 2015 - 5:20

مگر چند سال است که قیمت نفت پایین آمده است ،۱۰سال یا ۱۵سال………….

حجت فرج نیا شنبه , 31 ژانویه 2015 - 12:21

نماینده دوره های هفتم و هشتم باید جوابگو باشند .به خصوص هشتم که نماینده دوره قبل ما میباشد.دریغ از یک عملکرد.ایشان هم معلم بودند چرا عملکرد مثبتی نداستند؟ همان معلمی که به ایشان رای داده بود متاسفانه فوت کرد . ولی کجاست اون حاج قلی که میگفتند

اسد شنبه , 31 ژانویه 2015 - 16:51

چندی پیش رسانه ها از زبان یک مسئول بلند پایه اعلام کردند ” مسیر تهران شمال تسهیل می شود” و این در حالیست که هزینه یک متر جاده چالوس برابر صدها متر جاده اهر میباشد. واقعآ این علت این تمایز چیست؟ و چه کسی غیر از نماینده مجلس می تواند این فرق گذاشتن ها را به گوش مسئولین ارشد برساند…

مهدی مظفری یکشنبه , 15 فوریه 2015 - 21:53

از این به بعد رو تابلوی ورودی های شهر بهتر است نوشته بشه به شهر (یتیم پرور اهر ) خوش آمدید. فک کنم تو هر خانواده ای حداقل یه بچه یتیم وجود داره واقعا کی جواب این بچه هارو باید بده …………؟ آقای فلاح شما که ادعا می کردید کار بلدید و تو ۶ ماهه اول کارتون
ْ تامین اعتبار می کنید و جاده رو به اتمام می رسانید چطور الان اظهار عجز و ناتوانی می کنید آیا شما نبودید که می گفتید من کار بلدم و راههای تامین اعتبارو بلدم؟؟؟؟؟؟

ایوب جمعه , 20 فوریه 2015 - 16:56

برای اولین بار در تاریخ اهر ۵ بار وزیر به اهر امده است.۳بار ار صندوق توسعه ملی بودجه دریافت کرده است.برای اولین بار طبق آمار اهر بیشترین جذب نیروی انسانی را در کارخانه ها داشته است.تا ۴سال قبل یه سردخانه در اهر بود الان ۱۵ سردخانه در اهر ساخته شده به نظرت چرا؟ چون از سرمایه دار حمایت شده است.
جالب است واقعا دانشکده کشاورزی را چه کسی آورده ؟چه کسی براش ردیف گرفته؟
کی برای انجمن نمایش کوتاه مجوز گرفته؟
کی از کارخانه های قند و سورتینگ اهر حمایت کرد ؟
کی معدن مس انجرد رو راه اندازی کرد؟
۴سال قبل شهرک صنعتی مان سوت و کور بود و حتی راه هم نداشت.

یتیم یکشنبه , 22 فوریه 2015 - 12:00

بابا تا زمانیکه ما اهریها گوشمان پور است همین است و همین خواهد بود. فقط بلدیم مدتی دنبال این …. و مدتی دیگر دنبال آن …. برویم حالا تونستیم خود را باهاش مچ کنیم که نونمان تو روغن است وگرنه دیدار ما با نماینده می مونه به ۵ یا ۶ ماه باقیمانده از عمر ….

نظرات بسته شده است.