کد خبر : 34646
تاریخ انتشار : جمعه 17 جولای 2015 - 18:40
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ایالات متحده در هیچ دوره‌ای قابل اعتماد نیست بسته هستند

ایالات متحده در هیچ دوره‌ای قابل اعتماد نیست

ایالات متحده در هیچ دوره‌ای قابل اعتماد نیست

 امام جمعه همدان گفت: آمریکا دشمن بزرگ ایران است و به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست از این رو باید مراقب حرکات سران این کشور بدنام بود. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، آیت‌الله غیاث الدین طه محمدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه شهر همدان اظهار داشت: از تمام کسانی که برای مذاکرات





 امام جمعه همدان گفت: آمریکا دشمن بزرگ ایران است و به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست از این رو باید مراقب حرکات سران این کشور بدنام بود.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، آیت‌الله غیاث الدین طه محمدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه شهر همدان اظهار داشت: از تمام کسانی که برای مذاکرات و توافق هسته ایی زحمت کشیدند تلاش می کنیم.

امام جمعه همدان افزود: رشته خودشناسی را باید افرادی مانند بوعلی سیناها و ملاصدراها بیان و تشریح کنند.

وی به اهمیت خودشناسی اشاره و تاکید کرد: اگر انسان خود را نشناسد به طور قطع خدا را نیز نمی‌شناسد.

آیت‌الله محمدی عنوان کرد: خودشناسی بحثی کلاسیک و دقیق است که باید توسط اهالی فن بازگو شود زیرا از بحث غنی‌سازی هسته ای نیز دقیق تر است.

وی اظهار داشت: خودشناسی تنها به زن و مرد محدود نمی‌شود و همه باید به این علم دست یابند.

 نماینده ولی فقیه در استان به ضرورت پرداختن به قرآن نیز اشاره و تصریح کرد: قرآن وسیله رسیدن انسان به اوج سعادت است وانسان صالح با تلاوت قرآن هر لحظه به درجات بالاتری در بهشت دست می‌یابد.

وی افزود: در روایات آمده است که خداوند در روز قیامت از انسان‌های فقیرعذرخواهی می‌کند زیرا آنها به دنبال طمع نبوده و قناعت پیشه کرده اند.

آیت الله محمدی به ضرورت عیادت از بیماران نیز تاکید و بیان کرد: اهمیت این مهم به قدری است که خداوند ازافرادی که به عیادت بیماران نمی روند گلایه می کند.

وی به نماز عید فطر نیز اشاره و تصریح کرد: تاجایی که ممکن است مردم برای خواندن نماز به مصلی مراجعه کنند.

امام جمعه همدان افزود: از ساعت ۶ و نیم صبح مسیر حرکت به سمت مصلای امام خمینی (ره) باز است تا همه نماز عیدفطررا در آنجا اقامه کنند.

وی در ادامه به فعالیت نهاد بهزیستی در استان اشاره و تصریح کرد: بهزیستی جز سازمان هایی است که فعالیت های زیادی را پوشش می دهد که جای قدردانی دارد.

آیت‌الله محمدی عنوان کرد: در ایام ماه رمضان هزار و ۷۰۰ مبلغ و مبلغه توسط سازمان تبلیغات به امر تبلیغ و اطلاع رسانی دینی مشغول بودند.

 وی به حملات وحشیانه عربستان به یمن نیز اشاره و اظهار داشت: عربستان با پشتوانه آمریکا به مردم مظلوم یمن بی محابا حمله می کند.

 امام جمعه همدان تاکید کرد: درست است که توافقات صورت گرفته اما به قول مقام معظم رهبری که بارها به مردم و رئیس جمهور یادآوری کردند که آمریکا دشمن زیرکی است باید مراقب حرکات او بود.

انتهای پیام /


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.