کد خبر : 34640
تاریخ انتشار : جمعه 17 جولای 2015 - 18:39
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جنایت علیه مردم یمن حمایت از رژیم صهیونیستی است بسته هستند

جنایت علیه مردم یمن حمایت از رژیم صهیونیستی است

جنایت علیه مردم یمن حمایت از رژیم صهیونیستی است

امام جمعه آستانه اشرفیه با اشاره به حمایت‌های آل سعود از جریان‌های ضداسلامی گفت: آنهایی که از راه زمین و هوا به‌روی مردم توپ می‌بندند یک جنگ صهیونیستی را برای تجدید قوای اسرائیل به راه انداختند. به گزارش اهروصال به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی کریمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آستانه‌ اشرفیه





امام جمعه آستانه اشرفیه با اشاره به حمایت‌های آل سعود از جریان‌های ضداسلامی گفت: آنهایی که از راه زمین و هوا به‌روی مردم توپ می‌بندند یک جنگ صهیونیستی را برای تجدید قوای اسرائیل به راه انداختند.

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی کریمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آستانه‌ اشرفیه با بیان اینکه کشورهای ۱+۵ در مقابل اقتدار جمهوری اسلامی ایران سر تعظیم فرود آورده‌اند اظهار داشت: امروزه ایران به عنوان یک قدرت جهانی معرفی شده است.

وی با تأکید به اینکه شروع توافق با توجه به دیوار بی‌اعتمادی ما و آمریکا بسیار مهم است بیان کرد: نباید با اما و اگرهای امریکا در توافق برخورد کنیم.

امام‌جمعه موقت آستانه‌اشرفیه با تأکید بر اینکه هنوز در ابتدای راه قرار داریم افزود: ماراتن پیچیده هسته‌ای به نقطه پایانی رسیده است.

وی با تأکید براینکه دشمن همواره علیه نظام اسلامی برنامه‌ریزی می‌کند بیان کرد: شکست نظام، ممانعت از پیشرفت مردم، تغییر رویکرد اهداف نظام و جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی در منطقه از مهم‌ترین برنامه‌های معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام‌جمعه موقت آستانه‌اشرفیه به ۲۶ تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان شورایی برای مصونیت‌بخشی به انتخابات است.

کریمی با بیان اینکه تضعیف شورای نگهبان تضعیف نظام اسلامی است اظهار کرد: شورای نگهبان یک نظارت استصوابی است و قوانین در آن بر اساس شرع و اخلاق و قانون استوار است.

وی با بیان اینکه جریان تکفیری خبیث آل سعود مصیبت واقعی برای اسلام به حساب می‌آید اظهار کرد: حکومت آل سعود متأسفانه با شکل‌های تکفیری، سلفی، طالبان و امروز داعش ظهور پیدا کرده و جنگ نیابتی را در کشورهای مسلمان به راه انداخته است تا خوش‌خدمتی خود را به استکبار نشان دهد.

وی با اشاره به انتخاب امام‌جمعه شهرستان آستانه‌اشرفیه تأکید کرد: امام‌جمعه باید مورد اعتماد مردم باشد و امام‌جمعه متعلق به گروه خاصی نیست.

کریمی به اهمیت نمازجمعه برای حل مشکلات اشاره کرد و گفت: نمازجمعه این قدرت را دارد که در مقابل هجمه‌های علیه نظام روشنگری و ایستادگی کند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.