کد خبر : 34301
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 جولای 2015 - 19:41
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در آذربایجان شرقی/ عید فطر همراه با بارندگی بسته هستند

کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در آذربایجان شرقی/ عید فطر همراه با بارندگی

کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در آذربایجان شرقی/ عید فطر همراه با بارندگی

به گزارش خبرنگار اهروصال، سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ طی روزهای آینده دمای هوا در تمامی شهرستان های آذربایجان شرقی کاهش بیش از ۱۰ درجه‌ای خواهد داشت. براین اساس، دمای هوا طی سه روز آینده در شهرستان های اهر، کلیبر، ورزقان، هریس، چاراویماق و سراب به ۲۰ درجه و در شهرستان های میانه، ملکان، عجب شیر،

به گزارش خبرنگار اهروصال، سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ طی روزهای آینده دمای هوا در تمامی شهرستان های آذربایجان شرقی کاهش بیش از ۱۰ درجه‌ای خواهد داشت.

براین اساس، دمای هوا طی سه روز آینده در شهرستان های اهر، کلیبر، ورزقان، هریس، چاراویماق و سراب به ۲۰ درجه و در شهرستان های میانه، ملکان، عجب شیر، مراغه، سهند، جلفا و تبریز به ۳۰ درجه نیز برسد.  

این گزارش می افزاید؛ برای آذربایجان شرقی آسمانی صاف تا قسمتی ابری، افزایش تدریجی ابر و وزش باد نسبتاً شدید که در برخی از شهرستان ها بارش باران همراه با رعد و برق پیش بینی می شود، همچنین در نواحی مستعد استان بارش تگرگ دور از انتظار نخواهد بود.

انتظار می رود؛ در اواخر وقت روز دوشنبه شهرستان های کلیبر، ورزقان و اهر با ۲۰ درجه خنک ترین و شهرستان های جلفا، مراغه و ملکان با ۳۲ درجه گرم ترین شهرهای آذربایجان شرقی خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.