کد خبر : 34292
تاریخ انتشار : جمعه 17 جولای 2015 - 14:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آمادگی دستگاه ها برای برگزاری نماز عید فطر در اهر/ اقامه نماز به امامت آیت الله حاجی زاده بسته هستند

آمادگی دستگاه ها برای برگزاری نماز عید فطر در اهر/ اقامه نماز به امامت آیت الله حاجی زاده

آمادگی دستگاه ها برای برگزاری نماز عید فطر در اهر/ اقامه نماز به امامت آیت الله حاجی زاده

به گزارش خبرنگار اهروصال، با نزدیک شدن به واپسین روزهای ماه ضیافت الهی، مسوولان و مردم متدین ایران اسلامی خود را برای برگزاری مراسم روز عید سعید فطر آماده می کنند و در این میان دست اندرکاران برگزاری نماز عید فطر شهرستان اهر در آذربایجان شرقی نیز از انجام تمهیدات لازم در این خصوص خبر

به گزارش خبرنگار اهروصال، با نزدیک شدن به واپسین روزهای ماه ضیافت الهی، مسوولان و مردم متدین ایران اسلامی خود را برای برگزاری مراسم روز عید سعید فطر آماده می کنند و در این میان دست اندرکاران برگزاری نماز عید فطر شهرستان اهر در آذربایجان شرقی نیز از انجام تمهیدات لازم در این خصوص خبر می دهند.

Aharvesal0000200

بر همین اساس مسئول ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگار اهروصال، گفت: نماز عید فطر به امامت آیت اله حاجی زاده در پارک شیخ شهاب الدین اهری راس ساعت ۶:۴۵ دقیقه صبح روز عید فطر اقامه خواهد شد.

صمد طائری همچنین تصریح کرد: در صورتی که روز جمعه عید فطر اعلام شود نماز جمعه برگزار نخواهد شد و اگر شنبه به عنوان عید فطر اعلام شود نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان طبق روال برگزار می شود.

Aharvesal93060600002

فرمانده انتظامی شهرستان اهر نیز در این خصوص به خبرنگار اهروصال گفت: همانند سنوات گذشته نیروی انتظامی تمهیدات لازم را برای تامین امنیت و آرامش نمازگذاران عزیز اندیشیده و ماموران انتظامی تمامی تلاش خود برای رفاه حال شهروندان بکار گرفته اند تا هیچ گونه مشکلی در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر نماز عید سعید فطر بوجود نیاید.

سرهنگ رحیم محمدی خاطر نشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان نیز پیش بینی های لازم را برای تردد نمازگذاران چه قبل و چه بعد از مراسم نماز عید فطر انجام داده است.

۲۹۴۳۵۶

شهردار اهر نیز در خصوص برگزاری نماز عید فطر به خبرنگار اهروصال گفت: کلیه ناوگان مسافربری شهرداری آمادگی کامل برای ارائه خدمات به نمازگزان را دارند و امکانات ایاب و ذهاب برای نمازگذاران از ۶ صبح به طرف محل برگزاری نماز عید فطر توسط شهرداری اهر فراهم شده است.

اکبر فلاح با بیان اینکه سرویس‌دهی با تاکسی و مینی بوس برای نمازگذاران از دو مسیر سه راهی مشگین شهر و بیمارستان قدیم منتهی به محل برگزاری نماز عید فطر خواهد بود، افزود: اصلی ترین وظیفه شهرداری خدمات رسانی و جلب رضایت مردم است و بر همین اساس پارک شیخ شهاب الدین اهری را طبق اعلام ستاد اقامه نماز برای برگزاری نماز عید فطر آماده سازی کرده است.

۱۱۵

اکبر محمدزاده مسئول حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان اهر نیز در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: مرکز اورژانس اهر همانند سال های گذشته آمادگی خود برای حضور در نماز عید فطر اعلام می کند و با هماهنگی های انجام شده دو دستگاه آمبولانس برای ارائه خدمات به نمازگذاران در محل برگزاری نماز عید فطر تدارک دیده شده است.

Aharvesal00001

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر نیز در گفتگو با خبرنگار اهروصال از آمادگی این نهاد برای دریافت زکات فطره نمازگذاران خبر داد و گفت: پایگاه های جمع آوری زکات فطره  در محل برگزاری نماز عید فطر دایر خواهند بود و کارکنان کمیته امداد نیز در حاشیه برگزاری مراسم عید فطر آماده دریافت فطریه شهروندان هستند.

ارسلان طهماسبی تصریح کرد: در این مراسم کمیته امداد با شش صندق برای دریافت زکات فطره، مستحب و واجب اقدام می کند و تنها متولی جمع آوری زکات در شهرستان اهر است و مبالغ به دست آمده از زکات فطریه تنها برای فقرا و نیازمندان هزینه خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.