کد خبر : 34242
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 جولای 2015 - 7:48
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نیروی دریایی آماده مقابله با تهدید نرم و سخت است بسته هستند

نیروی دریایی آماده مقابله با تهدید نرم و سخت است

نیروی دریایی آماده مقابله با تهدید نرم و سخت است

به گزارش اهروصال، دریادار حبیب‌الله سیاری عصر امروز در ویژه‌برنامه محفل انس با قرآن کریم منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان در تمام مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی محفل انس با قرآن و سفره افطاری برگزار شده است. وی افزود: برنامه‌های خوب قرآنی

به گزارش اهروصال، دریادار حبیب‌الله سیاری عصر امروز در ویژه‌برنامه محفل انس با قرآن کریم منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان در تمام مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی محفل انس با قرآن و سفره افطاری برگزار شده است.

وی افزود: برنامه‌های خوب قرآنی برگزار شده و محافل انس با قرآن و افطاری همه شب در تمام مساجد پایگاه‌ها به صورت خودجوش با علاقمندی کارکنان انجام شد که برکت فراوانی برای نیرو دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران گفت: در ماه مبارک رمضان به‌دنبال معنویت هستیم که امیدواریم در طول سال حاکم باشد و ماه رمضان ماه خودسازی است.

وی تهدید امروز را تنها تهدید سخت ندانست و خاطرنشان کرد: امروز تهدید نرم مطرح است و درگیر جنگ نرم هستیم و به عنوان نیروهای مسلح باید آماده مقابله با تهدید نرم و سخت باشیم.

سیاری با تاکید بر ضرورت توجه به معنویات تصریح کرد: توجه به معنویات موجب می‌شود سبک زندگی ما تغییر نکند.

وی با بیان اینکه تغییر سبک زندگی از اهداف دشمن در جنگ نرم است، ادامه داد: باید آمادگی لازم را برای مقابله با تهدیدهای جنگ نرم و سخت داشته باشیم و راه آن استفاده از آموزه‌های دینی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه به‌دنبال خودسازی و ارتقای معنویت هستیم، افزود: با آموزه‌های دینی و قرآنی بر هر تهدید غلبه می‌کنیم.

وی اضافه کرد: اگر قرآن را سرلوحه کار خود قرار دهیم در جنگ نرم و تغییر سبک زندگی موفق خواهیم بود.

سیاری عناصر برتر ساز در جنگ سخت را ولایت‌مداری، ایثارگری، شهادت‌طلبی و… ذکر کرد و یادآور شد: با این عناصر برترساز می‌توانیم بر دشمن و توطئه‌های آنها غلبه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ملت و نیروهای مسلح ایران آمادگی دارند با استفاده از آموزه‌های دینی و معنویت به جنگ نرم و سخت دشمن بروند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.