کد خبر : 34231
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 جولای 2015 - 17:14
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آمادگی ۶۰ پایگاه کمیته امداد در اهر برای جمع آوری زکات فطره بسته هستند

آمادگی ۶۰ پایگاه کمیته امداد در اهر برای جمع آوری زکات فطره

آمادگی ۶۰ پایگاه کمیته امداد در اهر برای جمع آوری زکات فطره

ارسلان طهماسبی در گفتگو با خبرنگار اهروصال از آمادگی کمیته امداد اهر برای دریافت زکات فطره در روز عید فطر در شهرستان اهر خبر داد و گفت: ۶۰ پایگاه در سطح شهر و ۸۰ پایگاه در روستاهای این شهرستان، در محل هایی که آماده دریافت زکات فطره مردم منطقه هستند.   وی با اشاره به

ارسلان طهماسبی در گفتگو با خبرنگار اهروصال از آمادگی کمیته امداد اهر برای دریافت زکات فطره در روز عید فطر در شهرستان اهر خبر داد و گفت: ۶۰ پایگاه در سطح شهر و ۸۰ پایگاه در روستاهای این شهرستان، در محل هایی که آماده دریافت زکات فطره مردم منطقه هستند.

 

وی با اشاره به اینکه زکات فطره تنها برای فقرا و مستضعفان هزینه خواهد شد، افزود: زکات فطریه جمع آوری شده در جهت حل مشکلات ایتام و نیازمندان صرف شده و مبالغ بدست آمده هیچگونه تعهدی در اجرای پروژه های عمرانی ندارد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر اضافه کرد: همچنین در راستای اجرای طرح اطعام و اکرام ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان این نهاد اطعام شدند.

وی در پایان از تمامی خیرّین و نیکوکارانی که در طرح های توزیع سبد کالا، ایتام و اکرام، افطاری و اطعام، حامی یابی، مفتاح الجنه و غیره همکاری کرده اند تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.