کد خبر : 34093
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 جولای 2015 - 22:40
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سمنان گسترش می‌یابد بسته هستند

طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سمنان گسترش می‌یابد

طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سمنان گسترش می‌یابد

 رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سمنان گسترش می‌یابد. به گزارش اهروصال به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، جبار دوست‌محمدیان صبح امروز در راستای تحقق سیاست‌های دولت در مشارکت‌های مردمی در امور اقتصادی و توسعه بخش تعاون و برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان و موسسه نگار





 رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سمنان گسترش می‌یابد.

به گزارش اهروصال به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، جبار دوست‌محمدیان صبح امروز در راستای تحقق سیاست‌های دولت در مشارکت‌های مردمی در امور اقتصادی و توسعه بخش تعاون و برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان و موسسه نگار نصر و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان تفاهم‌نامه سه‌جانبه به مدت دو سال در محل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان به امضا رسید.

وی افزود:‌ هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه استفاده حداکثری از توانایی و قابلیت‌های بخش تعاون، استفاده از خدمات و توانایی‌های بالقوه و بالفعل دستگاه‌های در جهت ایجاد ترویج فرهنگ تعاون کار و کارآفرینی و ایجاد و توسعه شرکت‌های تعاونی است.

به گفته رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان این تفاهم نامه به‌منظور ایجاد ترویج فرهنگ تعاون کار و کارآفرینی و ایجاد و توسعه شرکت‌های تعاونی منعقد شده است.

دوست‌محمدیان افزود: موضوع این تفاهم‌نامه اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در بین بسیجیان جامعه هدف و هدایت بسیجیان جویای کار و فاقد شغل به سمت فرصت‌ها و ظرفیت‌های شغلی موجود و قابل ایجاد در سطح استان سمنان است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.