کد خبر : 34089
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 جولای 2015 - 22:39
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان بوشهر تحت پوشش تامین اجتماعی است بسته هستند

بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان بوشهر تحت پوشش تامین اجتماعی است

بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان بوشهر تحت پوشش تامین اجتماعی است

 مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان بوشهر تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند که سال گذشته ۲۱۰ میلیارد تومان در بخش بیمه‌ای پرداخت شده است. به گزارش اهروصال به نقل از فارس، عبدالمجید رازه بعدازظهر امروز در نشست با استاندار بوشهر با بیان اینکه ۳۶۴ هزار نفر بیمه شده





 مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان بوشهر تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند که سال گذشته ۲۱۰ میلیارد تومان در بخش بیمه‌ای پرداخت شده است.

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، عبدالمجید رازه بعدازظهر امروز در نشست با استاندار بوشهر با بیان اینکه ۳۶۴ هزار نفر بیمه شده اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی استان بوشهر است اظهار داشت: ۸۸ درصد این افراد بیمه شده بیمه اجباری ، ۳ درصد بیمه مشاغل و حرف، ۹ درصد گروه‌های خاص هستند.

وی با بیان اینکه خدمات تامین اجتماعی استان بوشهر به بیمه شدگان افزایش یافته است تصریح کرد: اکنون ۹ هزار و ۴۴۰ مقرری بیگیر بیمه بیکاری از خدمات تامین اجتماعای بهره‌مند هستند که ۴۲ درصد آن در شهرستان بوشهر و ۲۲ درصد دیگر در دشتستان و مابقی در سایر شهرستان‌های استان بوشهر هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر، افزود: در یکسال گذشته ۲۵۸ میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری به افراد یاد شده پرداخت شده است.

رازه با اشاره به اینکه میزان پرداختی در بخش بیمه‌ای ۲۲ درصد افزایش یافته است گفت: سال گذشته ۲۱۰ میلیارد تومان در بخش بیمه‌ای به افراد بیمه شده پرداخت شده که ۲۲ درصد نسبت به مشابه سال ماقبل آن افزایش دارد.

وی، با بیان اینکه ۹ هزار و ۸۹۰ بازنشسته تامین اجتماعی در استان بوشهر وجود دارد بیان کرد: میزان پرداختی مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.