کد خبر : 34072
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 جولای 2015 - 22:33
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نتایج عملیات بزرگ الانبار پس از گذشت دو روز بسته هستند

نتایج عملیات بزرگ الانبار پس از گذشت دو روز

نتایج عملیات بزرگ الانبار پس از گذشت دو روز

منابع عراقی، نتایج عملیات آزادسازی استان الانبار از اشغال تروریست های تکفیری را پس از گذشت دو روز از آغاز آن تشریح کردند. به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم به نقل از المسله، فرماندهی عملیات مشترک(نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی) در بیانیه ای اعلام کرد نیروهای امنیتی توانستند مناطقی در استان الانبار را به





منابع عراقی، نتایج عملیات آزادسازی استان الانبار از اشغال تروریست های تکفیری را پس از گذشت دو روز از آغاز آن تشریح کردند.

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم به نقل از المسله، فرماندهی عملیات مشترک(نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی) در بیانیه ای اعلام کرد نیروهای امنیتی توانستند مناطقی در استان الانبار را به طور کامل از لوث داعش پاکسازی کنند.

در این بیانیه آمده است نیروهای ما پس از گذشت دو روز از آغاز عملیات نظامی، منطقه الملعب الاولمبی(استادیوم المپیک) را پس از دفع حمله دشمن به نیروهای امنیتی در نخستین ساعات صبح چهارشنبه، پاکسازی کنند که این تلفاتی را به دشمن وارد کرد.

همچنین منطقه المضیق در الخالدیه از لوث تروریست های داعش پاکسازی شد. نیروهای امنیتی عراق خطوط دفع تجاوزات دشمن را پس از وارد کردن تلفات سنگین به تروریست ها و گریختن تروریست های باقی مانده، ایجاد کردند .

در این بیانیه آمده است جنگنده های نیروی هوایی عراق هم در این عملیات به پشتیبانی هوایی از نیروهای زمینی در محورهای مختلف الرمادی پرداختند.

جنگنده های ارتش به پشتیبانی از نیروهای زمینی که در حال پیشروی در برابر تروریست ها در الانبار هستند،پرداختند و ۱۹ تروریست داعشی در مناطق الرمادی و البغدادی به هلاکت رسیدند و یک انبار سلاح و دو خودرو تروریست ها منهدم شد.

خاطر نشان می شود عملیات مشترک نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی از روز دوشنبه بیست و دوم تیرماه برای آزادسازی کامل استان الانبار از اشغال تروریست های داعشی و بعثی های صدامی آغاز شده است و تاکنون تعدادی از مناطق از لوث تکفیری ها پاکسازی شده و صدها تروریست هم به هلاکت رسیده اند.
انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.