کد خبر : 33198
تاریخ انتشار : جمعه 10 جولای 2015 - 22:20
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مونیز: سخت کار می‌کنیم تا به توافقی خوب دست یابیم بسته هستند

مونیز: سخت کار می‌کنیم تا به توافقی خوب دست یابیم

مونیز: سخت کار می‌کنیم تا به توافقی خوب دست یابیم

وزیر انرژی آمریکا پس از بازگشت از لیسبون به وین، عنوان کرد که سخت کار می‌کنیم تا به توافقی خوب دست یابیم که مبتنی بر «علوم دقیقه» باشد. به گزارش اهروصال به نقل از فارس، ارنست‌مونیز، وزیر انرژی آمریکا بعد از سفری کوتاه به لیسبون برای دریافت یک مدال افتخار،  دقایقی پیش به وین برگشت.





وزیر انرژی آمریکا پس از بازگشت از لیسبون به وین، عنوان کرد که سخت کار می‌کنیم تا به توافقی خوب دست یابیم که مبتنی بر «علوم دقیقه» باشد.

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، ارنست‌مونیز، وزیر انرژی آمریکا بعد از سفری کوتاه به لیسبون برای دریافت یک مدال افتخار،  دقایقی پیش به وین برگشت.

وی با انتشار پیامی توئیتری عنوان داشت: سخت کار می‌کنیم تا به توافقی خوب یابیم که براساس «علوم دقیقه» باشد.

ساعتی پیش بود که اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تمهیدات توافق مشترک ژنو را تا ۲۲ تیرماه تمدید کرده است. پیش از این اتحادیه اروپا با هدف فراهم کردن زمینه برای پیشبرد مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ تحریم‌های ایران را به مدت ۷ روز تعلیق کرده بود.

وزارت خزانه‌داری آمریکا نیز همزمان با اتحادیه اروپا اعلام کرد که تمهیدات توافق مشترک ژنو را تا روز دوشنبه تمدید کرده است.

یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا نیز در سخنانی گفت: ما گام‌های فنی لازم را اتخاذ کردیم تا تمهیدات توافق موقت ژنو تا ۱۳ جولای پابرجا باشند.

دولت آمریکا نیز ضمن تأیید تمدید تعلیق تحریم‌های ایران تمدید مذاکرات تا ۱۳ جولای را تأیید کرد.

این اتفاق پس از آن رخ داد که ایران و ۱+۵ باوجود مذاکرات فشرده موفق به دستیابی به توافق نشده و از این رو همچنان به گفتگوها برای توافق نهایی ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.