کد خبر : 33189
تاریخ انتشار : جمعه 10 جولای 2015 - 22:18
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آمریکا: به جایی نرسیده‌ایم که از مذاکرات هسته‌ای کنار بکشیم بسته هستند

آمریکا: به جایی نرسیده‌ایم که از مذاکرات هسته‌ای کنار بکشیم

آمریکا: به جایی نرسیده‌ایم که از مذاکرات هسته‌ای کنار بکشیم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا عنوان داشت که جان کری در آخر هفته در وین باقی می‌ماند و همانگونه که وی گفته است، باور داریم پیشرفتی واقعی داشته‌ایم. به گزارش اهروصال به نقل از فارس، مارک تونر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری روزانه خود عنوان کرد که سخنگوی وزارت خارجه آمریکا عنوان داشت که





سخنگوی وزارت خارجه آمریکا عنوان داشت که جان کری در آخر هفته در وین باقی می‌ماند و همانگونه که وی گفته است، باور داریم پیشرفتی واقعی داشته‌ایم.

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، مارک تونر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری روزانه خود عنوان کرد که سخنگوی وزارت خارجه آمریکا عنوان داشت که جان کری در آخر هفته در وین باقی می‌ماند و همانگونه که وی گفته است، باور داریم پیشرفتی واقعی داشته‌ایم.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد احتمال عدم دستیابی به توافقی تا روز دوشنبه گفت: ما بارها گفته‌ایم که تحت تأثیر ضرب‌الاجل قرار نمی‌گیریم، بلکه به دنبال دستیابی به بهترین توافق هستیم.

تونر در مورد شرایطی که ممکن است آمریکا از مذاکرات کنار بکشد نیز عنوان داشت: تا کنون به آنجا نرسیده‌ایم، بنابراین نمی‌توانم در مورد آنچه که ممکن است در مرحله بعد رخ دهد گمانه‌زنی کنم.

سخنگوی کاخ سفید در مورد چرایی عنوان کردن همیشگی گزینه خروج از مذاکرات نیز گفت: ما به صراحت عنوان کرده‌ایم که موضوعاتی حل نشده باقی مانده‌اند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.