کد خبر : 32924
تاریخ انتشار : جمعه 10 جولای 2015 - 14:09
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تنها راه نجات اقتصاد کشور رعایت الزامات «اقتصاد مقاومتی» است بسته هستند

تنها راه نجات اقتصاد کشور رعایت الزامات «اقتصاد مقاومتی» است

تنها راه نجات اقتصاد کشور رعایت الزامات «اقتصاد مقاومتی» است

به گزارش اهروصال، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم، ظهر امروز در جمع راهپیمایان روزه‌دار روز جهانی قدس تبریز، اظهار داشت: کشورهای عربی و غربی که همگی مدعی حقوق بشر هستند، نه‌تنها حمایتی از مردم مظلوم فلسطین نکردند، بلکه از جنایات اسرائیل پشتیبانی سیاسی، اقتصادی و نظامی کردند. وی با انتقاد از سازمان‌های بین المللی برای سکوت

به گزارش اهروصال، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم، ظهر امروز در جمع راهپیمایان روزه‌دار روز جهانی قدس تبریز، اظهار داشت: کشورهای عربی و غربی که همگی مدعی حقوق بشر هستند، نه‌تنها حمایتی از مردم مظلوم فلسطین نکردند، بلکه از جنایات اسرائیل پشتیبانی سیاسی، اقتصادی و نظامی کردند.

وی با انتقاد از سازمان‌های بین المللی برای سکوت در برابر جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: غربی‌ها علاوه بر حمایت‌های سیاسی و تبلیغاتی، سالانه بیش از ۳ میلیارد دلار کمک بلاعوض در اختیار این رژیم قرار می‌دهند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، انوار تابناک آن در سراسر جهان گسترش یافت و مسئله فلسطین که با اقدامات آمریکا و غرب فراموش شده بود، با تدابیر امام خمینی (ره) توجهات به سمت دفاع از مظلومین قدس جلب شد.

آل‌هاشم، در تشریح اهمیت روز جهانی قدس، سخنان امام خمینی (ره) در ۲۵ مرداد ۵۸ به عنوان نخستین روز قدس را یادآور شد و گفت: این روز، اختصاص به قدس ندارد، بلکه روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است و باید همه مسلمانان در برابر ظالمان جهان مجهز و متحد شوند.

وی افزود: امروز سه دهه از انتشار افکار نورانی امام خمینی (ره) در نامگذاری روز قدس گذشته و مرزها را فراتر رفته و به گفتمان مسلم در دنیا تبدیل شده است.

آل‌هاشم با اشاره به اینکه استکبار تمام تجهیزاتش را برای حمایت از رژیم صهیونیستی به‌کار برده است، تصریح کرد: همه مسلمان باید با اتحاد با یکدیگر قیام کرده و شر صهیونیست‌ها را از سر منطقه و مسلمانان رفع کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با اشاره به اینکه یکی از آثار و برکات پیام انقلاب اسلامی در نامگذاری روز قدس، شکل‌گیری انقلاب‌های مردمی در منطقه، علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است، اظهار داشت: یکی از اهداف غرب برای مقابله با این موضوع، گسترش تروریست و فعالیت آن در منطقه است تا جهان اسلام را درگیر مسائل فرقه‌ای و مذهبی کند و به اهداف منطقه‌ای خود که محور آن برتری اسرائیل در منطقه است، برسد.

وی تلاش غربی‌ها برای معرفی گروه‌های مبارز لبنان و فلسطین را یادآور شد و تأکید کرد: سران عرب نیز از موج بیداری اسلامی در منطقه احساس خطر کرده و برای حفظ خود با دشمنان اسلام متحد شدند و به جنگ نیابتی در راستای اهداف آن‌ها اقدام می‌کنند.

آل‌هاشم، با تاکید بر اینکه رژیم وابسته و مستبد آل‌سعود همواره در اختیار غرب و مجری سیاست‌های آن‌ها بوده است، تصریح کرد: عربستان وقیحانه با اسرائیل و آمریکا علیه مردم مظلوم یمن متحد شد و با حمایت از گروه‌های تکفیری، ضمن تضعیف جهان اسلام، برای انحراف افکار عمومی از موضوع فلسطین و برتری دادن به اسرائیل در منطقه تلاش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: پس از گذشت ۳۶ سال از عمر انقلاب اسلامی، ایران به منشأ اصلی تحولات در منطقه تبدیل شده و الگوی مناسب حکومتی نیز برای کشورهای مسلمان ارائه کرده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در بخش دیگری از سخنانش به موضوع مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و افزود: از ۱۴ سال پیش، دشمن با هدف ایران هراسی و حذف آن از تحولات منطقه، مذاکرات هسته‌ای را پایه‌گذاری کرد که بر خلاف اهداف آن‌ها، با اثبات حقانیت ایران و پیروزی در این مذاکرات، انوار انقلاب اسلامی بیش از پیش در جهان منتشر شد.

‌آل‌هاشم تصریح کرد: چه توافق شود و چه نشود، تنها راه نجات اقتصاد کشور، رعایت الزامات اقتصاد مقاومتی است.

وی با برشمردن الزامات اقتصاد مقاومتی در کشور، گفت: پرهیز از دولتی‌شدن اقتصاد، صرفه‌جویی، فعالیت بانک‌ها، گسترش تولید داخلی، تبدیل مصرف تولید داخل به یک فرهنگ عمومی و تلاش مجلس و دولت برای کاهش میزان وابستگی به نفت، مهمترین اقدامات در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری در کشور است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.