کد خبر : 3280
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 ژانویه 2015 - 8:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دست مدعیان حقوق بشر آغشته به خون مردم جهان است بسته هستند

دست مدعیان حقوق بشر آغشته به خون مردم جهان است

دست مدعیان حقوق بشر آغشته به خون مردم جهان است

به گزارش اهروصال به نقل از فارس ، محمدرضا نقدی دقایقی پیش در جمع نخبگان و دریادلان بسیجی شهرستان پیشوا با بیان اینکه امروز در شرایط حساس قرار داریم، اظهار کرد: امروز در انتهای پیچ تاریخی هستیم و شرایط امروز تعیین‌کننده است. وی با اشاره به اهمیت جایگاه والای اسلام گفت: اهمیت جمهوری اسلامی ایران

به گزارش اهروصال به نقل از فارس ، محمدرضا نقدی دقایقی پیش در جمع نخبگان و دریادلان بسیجی شهرستان پیشوا با بیان اینکه امروز در شرایط حساس قرار داریم، اظهار کرد: امروز در انتهای پیچ تاریخی هستیم و شرایط امروز تعیین‌کننده است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه والای اسلام گفت: اهمیت جمهوری اسلامی ایران به قدری بالا است که امروز رئیس جمهور کشورهای غربی در ارتباط با بزرگترین مسائل سخن ما می‌گویند و اظهارنظر می‌کنند.

نقدی تصریح کرد:  سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در مورد مسائل ایران،  نشان از اهمیت ایران دارد آنها که در عرصه‌های مختلف مقابله با ایران و اسرائیل با شکست مواجه شدند امروز ذره‌بین دست گرفته و مسائل مختلف کشور را رصد می‌کنند.

* اقبال مردم جهان بر ایران اسلامی فراگیر شده است

سردار نقدی با بیان اینکه اقبال مردم دنیا به ایران فراگیر شده است، عنوان کرد: استکبار جهانی از این اقبال احساس خطر کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ارتباط با حضور یکی از مسئولین آلمان در کشور ایران اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب به‌واسطه این که دست آمریکا، انگلیس در اذهان عمومی رو شده است امروز به آلمان که جنایت‌هایش هنوز بین عموم مردم جهان خیلی روشن نشده است متوسل شده‌اند.

وی افزود: امروز آنها یکی از مسئول آلمانی را به ایران فرستادند تا از حقوق بشر سخن بگوید در حالی که دست این کشور به خون هزاران تن از مردم جهان آلوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: گرچه جنایات آلمان به‌طور کامل برای اذهان عمومی شفاف نشده است اما تاریخ را ورق بزنید ستم‌ها و جنایات آنها را شاهد خواهیم بود.

وی به نقش آلمان در دو جنگ جهانی گفت: کشور آلمان در دو جنگ جهانی سبب کشتار ۱۴۵ میلیون نفر از مردم کشور شده‌اند.

این مسئول معلولیت صدها نفر از مردم جهان و تجهیز رژیم به سلاح شیمیایی در جنگ ایران را از جمله سندهای ننگین آلمان برشمرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج فعالیت‌های گروه‌های نازی و تبعیض نژادی و غیره را از جنایات آلمان خواند و تصریح کرد:‌ آلمان که خود ناقض حقوق بشر است امروز در ارتباط با حقوق بشر سخن می‌گوید در حالی که خود برای رعایت حقوق بشر در کشورش تدبیر داشته باشد و تلاش کند.

نقدی تحرکات و فعالیت‌های ابرقدرت‌های جهان علیه ایران را نشان از فراگیری آرمان‌های اسلامی در جهان دانست و گفت: تا امروز دشمنان اسلام و انقلاب با سیاه‌نمایی به‌دنبال آن هستند که چهره ایران را خراب کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: زیر ذره‌بین بودن ایران اسلامی نشان از اثرگذاری این کشور در جهان دارد.

به گزارش فارس، محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این دیدار از همسر و مادر شهیدان جنیدی به‌عنوان یکی از الگوهای صبر و استقامت تجلیل کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.