کد خبر : 32792
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 جولای 2015 - 17:34
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی بسته هستند

پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی

پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی

به گزارش اهروصال به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی در پیام مشترکی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، مردم استان را  به حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی این روز و حمایت از مردم مظلوم فلسطین فراخواندند. در این پیام آمده است: بنیانگذار جمهوری

به گزارش اهروصال به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی در پیام مشترکی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، مردم استان را  به حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی این روز و حمایت از مردم مظلوم فلسطین فراخواندند.

در این پیام آمده است: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) با تدبیر الهی و میراث ارزشمند و ماندگار خود در نام‌گذاری روز قدس، دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین را به عنوان تکلیف دینی و وظیفه اسلامی و انسانی بر همه مسلمین از فرقه‌ها، ملیت‌ها و مذاهب گوناگون گوشزد و همواره تاکید فرمودند که روز قدس روز حیات مجدد اسلام است.

همچنین در ادامه این پیام مشترک آمده است: روز جهانی قدس امسال در شرایطی برگزار می‌شود که دشمنی‌ها و توطئه‌های پیچیده نظام سلطه برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام شدت و شتاب بیشتری یافته و همان‌طور که شاهدیم گوشه گوشه جهان اسلام در آتش نزاع، درگیری و فتنه تروریست‌های تکفیری از سوریه، عراق، یمن و بحرین گرفته تا شمال آفریقا می‌سوزد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه این پیام افزوده اند: از همین روست که رهبر معظم انقلاب این دیده بیدار و هشیار جهان اسلام، همواره تاکید می‌کنند که پرچمداری در عرصه حمایت از فلسطین، تنها با یکپارچگی و وحدت مسلمین امکان‌پذیر است.

همچنین در ادامه این پیام مشترک آمده است: اینجانبان در لبیک به ندای امام بزرگوار و همچنین در تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب ضمن دعوت از آحاد مردم شهیدپرور ایران اسلامی به ویژه امت همیشه در صحنه و متدین استان آذربایجان شرقی جهت حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، همنوا، همدل و همزبان با جهان اسلام با فریادی رسا و حضوری دشمن‌شکن ضمن حمایت از فرزندان انقلاب در عرصه دیپلماسی و برنامه‌های دولت تدبیر و امید، حقانیت انتقاضه مردم فلسطین و ایران سرافراز را به جهانیان اعلام خواهیم کرد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.