کد خبر : 32757
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 جولای 2015 - 13:28
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مساله فلسطین همچنان مشکل اصلی مسلمانان است بسته هستند

مساله فلسطین همچنان مشکل اصلی مسلمانان است

مساله فلسطین همچنان مشکل اصلی مسلمانان است

به گزارش اهروصال، دکتر اسماعیل جبارزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران در آستانه روز جهانی قدس، با اشاره به این که روز قدس بیانگر حمایت ملت ایران از مظلومان جهان است، افزود: روز قدس همه ساله برای ما مهم است، اما امسال از دو منظر اهمیت بیشتری دارد. وی در بیان وجه نخست اهمیت روز قدس

به گزارش اهروصال، دکتر اسماعیل جبارزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران در آستانه روز جهانی قدس، با اشاره به این که روز قدس بیانگر حمایت ملت ایران از مظلومان جهان است، افزود: روز قدس همه ساله برای ما مهم است، اما امسال از دو منظر اهمیت بیشتری دارد.

وی در بیان وجه نخست اهمیت روز قدس امسال، به تلاش‌های استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسراییل برای منحرف کردن دیدگاه مردم دنیا از مساله فلسطین به موضوعات دیگر اشاره کرد و گفت: حمایت از گروه‌های تکفیری و حرکت‌های تروریستی در این راستا صورت می‌گیرد.

جبارزاده افزود: باید اعلام کنیم که مساله فلسطین همچنان مشکل اصلی مسلمانان است و ما تا زمان آزادی قدس شریف از ملت مظلوم فلسطین حمایت خواهیم کرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین همزمانی روز قدس با مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ را دومین عامل اهمیت روز قدس امسال عنوان کرد و گفت: هرچه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گسترده‌تر و باشکوه‌تر باشد روحیه نمایندگان نظام جمهوری اسلامی در پای میز مذاکرات قوی‌تر خواهد شد.

وی گفت: حضور باشکوه مردم در مراسم روز قدس به قدرت‌های استکباری نشان خواهد داد که مردم عزیز ایران همچنان که از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند در حمایت از نظام و انقلاب خود نیز ثابت‌قدم هستند.

جبارزاده در پایان از مردم مومن و انقلابی آذربایجان شرقی خواست با حضور گسترده خود در مسیرهای راهپیمایی روز قدس در تمام شهرهای استان بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و آرمان قدس شریف اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.