کد خبر : 32433
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 جولای 2015 - 3:33

اهری ها در شب شهادت حضرت علی(ع) سرنوشتی نیکو از خداوند درخواست کردند

اهری ها در شب شهادت حضرت علی(ع) سرنوشتی نیکو از خداوند درخواست کردند

به گزارش خبرنگار اهروصال، این آیین ها در مساجد شهری و روستایی همزمان با شب ۲۱ ماه مبارک رمضان با حضور مردم مومن و خداجوی شهرستان اهر ساعتی پس از افطار آغاز و تا سحرگاه ادامه داشت.   شب زنده داران پیر و جوان و زن و مرد اهری شب گذشته با واسطه قرار دادن

به گزارش خبرنگار اهروصال، این آیین ها در مساجد شهری و روستایی همزمان با شب ۲۱ ماه مبارک رمضان با حضور مردم مومن و خداجوی شهرستان اهر ساعتی پس از افطار آغاز و تا سحرگاه ادامه داشت.

 

شب زنده داران پیر و جوان و زن و مرد اهری شب گذشته با واسطه قرار دادن مولای متقیان حضرت علی(ع) به راز و نیاز و عبادت با معبود پرداخته و با قرائت ادعیه ویژه شب های قدر، دعای جوشن کبیر و ابوحمزه ثمالی، برپایی نماز قضا، برگزاری آیین قرآن به سر گرفتن و خواندن زیارت های این شب، سرنوشتی نیکو و تقدیری خیر را از خداوند متعال درخواست کردند.

 

این آیین بصورت ویژه در آستان مقدس امامزاده سید علی و مسجد ابواسحق و سایر مساجد شهری و روستایی با حضور مردم خداجوی برگزار شد.

 

در این محافل سخنرانان پیرامون فضیلت شب های قدر و شخصیت و سیره امام علی (ع) سخنرانی کرده و نوحه خوانان در وصف مولای متقیان در شب ضربت خوردن آن حضرت نجواهای عاشقانه با معبود سر داده و نوحه سرایی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
پريا چهارشنبه , 8 جولای 2015 - 12:16

سلام پس عکساش کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فقط یه پاراگراف توضیح؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات بسته شده است.