کد خبر : 32411
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 جولای 2015 - 22:58
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای استکبار بداند مسلمانان هرگز از آرمان آزادی سرزمین‌های اشغالی کوتاه نخواهند آمد بسته هستند

استکبار بداند مسلمانان هرگز از آرمان آزادی سرزمین‌های اشغالی کوتاه نخواهند آمد

استکبار بداند مسلمانان هرگز از آرمان آزادی سرزمین‌های اشغالی کوتاه نخواهند آمد

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. به گزارش اهروصال به نقل از فارس، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت





رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درهیاهوی دعوای قدرت های پوشالین جهان بر سر مال‌اندوزی و استثمار مردم مستضعف دنیا که گوش فلک را می‌آزرد، ابر مردی ظهور کرد که برای هیچ‌یک از این اصوات انکر وقعی قائل نشد و بانگ دلیرانه‌اش تمامی مردم آزاده‌ی جهان را برانگیخت و شعار اعتصام به ریسمان الهی و پرهیز از تفرقه را در سراسر گیتی طنین‌انداز نمود.

گذر تاریخ نشان داده است که مستکبران و طغیانگران، هرگز نتوانسته‌اند با خشونت و درندگی، فروغ آگاهی‌بخش اسلام و امت اسلامی را خاموش کنند، مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین و شجاعت حیرت‌انگیز، زن و مرد و پیر و جوان آنان، در برابر صهیونیست‌های غاصب گواه زنده این مدعاست که فرجام این دشمنی نابخردانه با مظلومان، پیروزی نهایی حق بر باطل است وهمان گونه که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرموده‌اند: صهیونیسم و دولت غاصب و مجعول صهیونیستی در فلسطین، محکوم‌به فناست.

جنایت های بی شمار عوامل استکبار وصهیونیسم بین الملل در فلسطین اشغالی، لبنان، سوریه، عراق و یمن و برخی دیگر از کشورهای اسلامی ایجاب می‌کند، مردم فهیم و انقلابی ایران ضمن اعلان حمایت قاطع از آرمان رهایی قدس شریف و حقوق ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین، جنایت اشغالگران و حامیان آنان را محکوم کرده و همدلی و همزبانی خود را در حمایت از ستمدیدگان به منصه‌ی ظهور رسانند.

با عنایت به فرموده‌ی مقام معظم رهبری که “امام خمینی (ره) با اعلام چنین روزی، مسأله فلسطین را در وجدان‌های بشری بیدار نگهداشت و همه فریادها را علیه صهیونیسم متمرکز ساخت و ما هر سال شاهد استقبال فراوان و گسترده مسلمانان در این مراسم هستیم. ” وظیفه همه ملت‌های مسلمان وامت خداجوی ایران اسلامی در این مقطع حساس، ایجاد وحدت و انسجام وپرهیز از هرگونه تفرقه و تشتت و اعلان حمایت قاطع از آرمان قدس شریف می‌باشد، امروز دست خونین و کثیف صهیونیست‌ها از آستین عمال مزدور سعودی در قتل‌عام مردم مظلوم یمن بیرون آمده است.

امسال نیز روز قدس با گام‌های استوار از راه می‌رسد تا در گوشه و کنار جهان میلیون‌ها دل همواره در طپش برای سیادت اسلام و رهایی قدس شریف در لبیک به این ندای پرطنین تاریخ شعار کوبنده خود را برعلیه غاصبان فریاد کنند و استکبار بداند مسلمانان هرگز از آرمان آزادی سرزمین‌های اشغالی کوتاه نخواهند آمد

ضمن پاسداشت این روز عظیم، روز اراده ملت‌ها برای حذف رژیم اشغالگر، با اعلان انزجار از آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم‌صدا با همه مردم مسلمان و آزادیخواه جهان، از عموم مردم روزه‌دار و شب‌زنده‌داران لیالی قدر دعوت می نماییم تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آزادی قدس شریف را فریاد زنند و با خروش انقلابی خویش لرزه بر اندام مستکبران جهان و اشغالگران قدس شریف افکنده و حقانیت تنیده شده در مظلومیت مردم فلسطین را در گستره گیتی طنین‌انداز نمایند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.