کد خبر : 32408
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 جولای 2015 - 22:57
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای چرا داعش جلوی خروج اهالی فلوجه را می‌گیرد؟ بسته هستند

چرا داعش جلوی خروج اهالی فلوجه را می‌گیرد؟

چرا داعش جلوی خروج اهالی فلوجه را می‌گیرد؟

برخی شاهدان عینی در شهر فلوجه تاکید کردند که گروه تروریستی داعش با وجود بمباران شدید فلوجه، جلوی خروج اهالی این شهر را می‌گیرد تا از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده کند. به گزارش اهروصال به نقل از مهر به نقل از شبکه خبری العالم، برخی شاهدان عینی در گفتگو با خبرگزاری آلمان تصریح





برخی شاهدان عینی در شهر فلوجه تاکید کردند که گروه تروریستی داعش با وجود بمباران شدید فلوجه، جلوی خروج اهالی این شهر را می‌گیرد تا از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده کند.

به گزارش اهروصال به نقل از مهر به نقل از شبکه خبری العالم، برخی شاهدان عینی در گفتگو با خبرگزاری آلمان تصریح کردند: صدها خانواده سعی می کنند که شهر فلوجه و حومه های آن را ترک کنند؛ اما سرکردگان داعش فرمان ممنوعیت ترک شهر را صادر کرده اند تا از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی در هنگام بمباران و حملات استفاده کنند.

این شاهدان افزودند: برخی از عناصر داعش، مخفیانه رشوه می گیرند. آنها با دریافت مبالغی تا ۵۰۰ دلار برای هر نفر، به آنها اجازه می دهند تا از شهر خارج شوند.

گروه تروریستی داعش از نیمه سال ۲۰۱۴ فلوجه را به کنترل درآورد. عناصر این گروه بدون درگیری وارد این شهر شد و بر نهادهای دولتی را به کنترل خود در آورد و تمام زندانیان از جمله سرکردگان تروریست را از زندان آزاد کرد.

به رغم گذشت مدت طولانی از کنترل شهر فلوجه توسط داعش، اما این گروه تروریستی به سبب تفکر تکفیری و اتخاذ شیوه های ظالمانه و بی رحمانه، در اداره صحیح امور ناکام ماند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.